خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی اذعان کرد:

اول شرط پاسداری از انقلاب اسلامی، عشق به سیدالشهدا

کارشناس مسائل سیاسی اذعان کرد: اول شرط پاسداری از نظام و انقلاب اسلامی، عشق به سیدالشهداست و مادامی که پایبند به آن باشیم پیروزیم و هیچ قدرتی را یارای مقابله با ما نیست.
کد خبر: ۹۰۸۵۳۱۷
|
۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹

علی اکبر قبادی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین درخصوص ظرفیت های بسیج و هجمه های دشمن به این نهاد مردمی ابراز داشت: بسیج را می توان در عرصه های متعدد در کنار مسئولان یافت مواردی همچون زلزله کرمانشاه که ظرف یکسال تقریبا توانسته اند 70 درصد ویرانی ها را جبران کنند.
وی تبیین کرد: بسیج را می توان به عنوان میقات خداجویانی که در پی خدمت به خلق الله هستند معرفی کرد و نوید تنومند شدن این شجره طیبه را به امام(ره) داد که به تعبیر ایشان بسیج شجره طیبه و درخت تناور است که هم اکنون بر سرتاسر این کشور سایه امنیت و پیشرفت را به سبب خدمت رسانی خود افکنده است.
این کارشناس تصریح کرد: بسیج همچنین سبب رشد و توسعه در منطقه به واسطه برقراری امنیت و دستاوردهای امنیتی شده است.
قبادی تشریح کرد: ولایت مداری و پیروی از مکتب و سیره اهل بیت(علیهم السلام) در پیکره ی بسیج و خون های پاکی که در سرتاسر این مکتب جاریست و به آن قوت می بخشد سبب شده است تا دشمن از جانب این قوه احساس خطر کند و درصدد ضربه زدن به آن باشد.
وی افزود: جمله "پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد" از امام خمینی(ره) نشانگر این است که تا زمانی که روحیه ولایت پذیری در جامعه و در بین بسیجیان برقرار باشد و البته وحدت کلمه حفظ شود موفقیت ها روزافزون خواهد بود و دشمن توان آسیب رسانی نخواهد داشت.
کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: چیزی که در بسیج یافت می شود و در جای دیگر به این قوت نیست روحیه ولایت مداری آن است و همین امر نیز سبب پیشرفت آن در دفاع مقدس و پس از آن شده است.
قبادی در پایان خاطرنشان کرد: بسیج این پیشرفت ها و دستاوردها را از مکتبی بودن و حرکت زیر سایه اهل بیت(علیهم السلام) و محبت به سیدالشهدا یافته است و اول شرط پاسداری از نظام و انقلاب اسلامی، عشق به سیدالشهداست و مادامی که پایبند به آن باشیم پیروزیم و هیچ قدرتی را یارای مقابله با ما نیست.

1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار