مدیر موسسه تامین درمان بسیجیان استان البرز در گفتگو با بسیج؛
گروه جهادی دندانپزشکی حضرت فاطمه الزهراء(س) به مناسبت هفته مبارک بسیج تحت پوشش موسسه تامین درمان بسیجیان استان البرز به روستای اقبالیه بخش تنکمان روستای نظرآباد اعزام و نسبت به خدمات دندانپزشکی اقدام نمود.
کد خبر: ۹۰۸۵۳۰۰
|
۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷

مدیر موسسه تامین درمان بسیجیان استان البرز در گفتگو با بسیج گفت: با استعانت از خداوند متعال و پیرو منویات مقام معظم رهبری در خصوص محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار، گروه جهادی دندانپزشکی حضرت فاطمه الزهراء(س) به مناسبت هفته مبارک بسیج تحت پوشش موسسه تامین درمان بسیجیان استان البرز به روستای اقبالیه بخش تنکمان روستای نظرآباد اعزام و نسبت به خدمات دندانپزشکی رایگان شامل درمان ریشه، ترمیم، کشیدن ، جرم گیری و بروساژ و .. اقدام نمود .

ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان در روستای اقبالیه تنکمان

وی گفت: تعداد 70 نفر از اهالی محترم روستا در این طرح شرکت و از خدمات دندانپزشکی بهره مند شدند و همچنین تعداد 19 نفر جهت تکمیل درمان به کلیلنیک تخصصی دندانپزشکی الزهراء(س) ارجاع و در طول هفته مبارک بسیج درمان شدند.

عبدالهی یادآور شد: در این طرح که به مدت دو روز در تاریخ های سوم و پنجم آذر ماه به طول انجامید، 6 تیم دندانپزشکی نسبت به ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان اقدام نمودند.

وی در پایان با اشاره به برنامه های اجرا شده این موسسه در طول هفته بسیج اشاره کرده و گفت: به مناسبت هفته مبارک بسیج برنامه هایی  از جمله شرکت در مراسمات و برنامه های هفته مبارک بسیج در سطح استان، سرکشی به منزل خانواده های ایثارگران و جانبازان، تزئین و آذین بندی سرپرستی و درمانگاه دندانپزشکی ،ارائه 50 درصد تخفیف خدمات دندانپزشکی به بسیجیان در طول هفته مبارک بسیج و ویزیت رایگان دندانپزشکی برای عموم مردم در روز پنجم آذر ماه توسط موسسه تامین درمان بسیجیان استان البرز اجرا شد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها