خبرهای داغ:
یادداشت/ معاون سیاسی سپاه استان قزوین
این سفر کرده ها قبله گاه مسیر هستند، چه زمزمه عاشقانه ای،چه پیام به موقعی! چه نجوایی!چه درد دل عارفانه ای !
کد خبر: ۹۰۸۵۲۶۷
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ پویامنش معاون سیاسی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین برای خبرگزاری بسیج در قزوین نوشت: سالها بود آسمان قزوین در کوچ غریبانه عزیزان سفرکرده را همانند پرندگان زیبا بر شانه های مردم ولایی نشست و آفتاب مسیر چشمانتان را با طرپنجه های طلایی خویش نشان می داد.
سالها بود که با خود زمزمه می کردیم و یادها هر از چند گاهی بوی پیراهنشان را بر خاکریزهای بسیار امامزاده حسین و بهشت زهرای شهرهای استان مویه می کنند.
می دانستیم آنان انعکاس روشن خورشید در رودخانه های سرخ حماسه اند اما براستی دلشان به سترگی دریا می نوشت و نگاهشان به سختی طوفان می سرود.
تاریخ گواهی خواهد داد، کوچه های شهر و روستا هم شاهد هستند آن هنگام که نفس های سرما، پنجره ها را سیاه کرده بود و شهر می رفت که در اضطراب ثانیه های تجاوز کمر خم کند.
برخاسته با قدم های استوارشان در رگهای وطن خون زندگی جاری کند. پلاک بر گردن و چفیه بر دوش جاده های صلابت را پشت سر گذاشتند و خاک را با لبخند کاشتند.
پا در رکاب ستاره و باران آسمان عشق را تا بی نهایت در نوردیدند و اینک ما مانده ایم و تکثیر بی وقفه ابرهای خا‌کستری اما ۲۰ آبان باران عطر آگین شهدایی رسید و فصل های جدایی سالیان را بی جوانه و آفتاب به سبزه آراست، سبزه ای آراسته به زمزم کلام مسیحایی مقتدایمان که به دلدادگان فعالیت راه شهدا فرمودند: " اگر پیام شهدا را بشنویم، دیگر این گرایش به شرق و عرب و به دشمن از بین ما رخت خواهد بست.شهدا تا هستند با تن خودشان دفاع کردند و ان زمان که می روند با جان خودشان از آرمانها حراست و پاسداری می کنند.
نطق شهدا بعد از شهادت باز می شود، با مردم سخن می گویند باید گوشمان سنگین نباشد تا بشنویم این صدا را ، سی سال از دفاع مقدس می گذرد اگر ۳۰۰سال هم بگذرد شهدا فراموش نخواهند شد.
امروزه این سفر کرده ها قبله گاه مسیر هستند، چه زمزمه عاشقانه ای،چه پیام به موقعی! چه نجوایی!چه درد دل عارفانه ای ! آن هنگام که آمدند با صلابتی مثال زدنی و روحیه مضاعف از جان گوهر بار کلام سیدعلی سفیرانی شدند تا لحظه لحظه نگاه آقا در این کنگره جملات شعف آفرین و پیام رسالت گونه را با جان و دل نوش کردند و برگی زرین را در کوچه سارهای استان ورق زدند...
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها