خبرهای داغ:
گردان 101 امام حسین (علیه السلام) از لشکر 14 امام حسین(علیه السلام) برنامه‌های مختلفی را در راستای گرامیداشت هفته بسیج و در جهت افزایش روحیه فرهنگی و توان رزمی، در میان نیروهای خود برگزار کرد.
کد خبر: ۹۰۸۵۲۵۳
|
۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی لشکر ۱۴ امام حسین (علیه السلام)، گردان ۱۰۱ امام حسین (علیه السلام) برنامه‌های مختلفی را در راستای گرامیداشت هفته بسیج و در جهت افزایش روحیه فرهنگی و توان رزمی، در میان نیرو‌های خود برگزار کرد.
فرمانده گردان ۱۰۱ امام حسین (علیه السلام) با اعلام خبر فوق گفت:بازدید از آسایشگاه جانبازان شهید مطهری اصفهان با هدف آشنایی با رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان و جانبازان ۸ سال دفاع مقدس و بصیرت و علم‌آموزی و تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از برنامه‌های این گردان در هفته بسیج بوده است.
سروان روح اله عشوری در ادامه افزود:بازدید از کتابخانه‌ها و مراکز فرهنگی، شرکت در برنامه میدان تیر مجازی، حضور در جلسه همبستگی و تبادل تجارب در شورای فرماندهی از دیگر برنامه‌های گردان ۱۰۱ امام حسین (ع) در میان رزمندگان و نیرو‌های این گردان بوده است.
وی خاطرنشان کرد از دیگر برنامه‌های این گردان جهت گرامیداشت هفته بسیج می‌توان به تیراندازی ثابت و انتقالی و برگزاری کلاس‌های بصیرت افزایی و آشنایی با منویات مقام معظم رهبری اشاره کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها