خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن در گفت وگو با خبر نگار بسیج گفت: ملت یمن ایستاده در طوفان استکبار خط مقدم جنگ با وهابیت و شیطان بزرگ است.
کد خبر: ۹۰۸۵۲۵۱
|
۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲

سرهنگ پاسدار داوود بهرامی در گفت و گو با خبرنگار بسیج گفت: یمن خط مقدم جنگ با تروریسم وهابی و یهود است که ایستاده در طوفان استکبار به مبارزه ادامه می دهد. سازمان های حقوق بشری همگی در سکوت کامل به سر می برند چون منافع ابرقدرتها ایجاب می کند.
وی ضمن اشاره به پیروزی راهبردی ایران در منطقه و مبارزه با منافع نامشروع غرب اظهار داشت: انقلاب اسلامی هرجایی که مظلوم باشد از آن دفاع و بی رحمانه بر خصم و استکبار می تازد، طرحی که برای منطقه دیده اند بسیار خطرناک بود و کشورهای اسلامی را با تجزیه مواجهه می کرد، ایران به درستی و هوشمندانه وارد شد.
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع) تصریح کرد: جامعه جهانی نیازمند بازنگری در قوانین بوده و هفته وحدت بهترین فرصت برای تفاهم ملت ها با مذاهب مختلف می باشد. بیش از چند سال است با نگاه دوگانه غرب به مقوله حقوق بشر مشکلات فراوانی را برای بشریت خلق کرده و مردم بی دفاع یمن سالهاست زیر وحشتناک ترین بمباران متجاوزین عبری عربی دست و پا می زند اما با الگو گرفتن از انقلاب اسلامی توانسته عربستان را با چالش جدیدی در منطقه و جهان روبرو کند.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها