فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام: یادواره‌های شهدا یادآور رشادت، ایثارگری، گذشت و فداکاری‌های شهیدان هشت سال دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۰۸۵۲۱۰
|
۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ، سردار "سید صادق حسینی" فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام در مراسم آبروی محله روستای عین خوش با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی بزرگترین و نابرابرترین جنگ قرن بیستم است، ادامه داد: جنگ تحمیلی جنگ بین اسلام و معاند بود به طوری که میدان ظهور حکومت اسلامی پس از هزار و ۴۰۰ سال بود و چون دشمنان می ترسیدند که ایرانیان با اسلام خود دیگر ملت ها را همسو کنند و به ترویج اسلام اقدام کنند به جنگ با آنها برخواستند

 وی با بیان این که شهیدان در پیروزی و برد اسلام بر معاند بسیار نقش داشتند، افزود: مردم ایران با پشتیبانی از اسلام تمام تلاش خود را کردند تا بتوانند پرچم اسلام را در کشورشان برافراشته کنند و در پی استقامت و به همت خون شهیدان دشمن نیز از این کشور فرار کرد، شکست خورد و به درخشش ایران و اسلام اعتراف کرد.

 فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام با بیان اینکه 40 سال است در مقابل دشمنان مقاومت می کنیم، یادآور شد: بعد از هشت سال دفاع مقدس، جنگ در بعد نظامی به پایان رسید اما در ابعاد اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و تهاجم همه جانبه فرهنگی سه دهه است که جانانه ایستاده ایم.

 وی گفت: امروز جغرافیای جنگ در جامعه تغییر یافته و هر جنگی شرایط خود را دارد. اکنون دشمنان نظام اسلامی، جنگ و تهاجم فرهنگی را بداخل منازل و بطن جامعه آورده است.

 وی به برگزاری یادواره های شهدا اشاره نمود و عنوان کرد: شهدا هیچ نیازی به اینگونه برنامه ها ندارند بلکه این خود ما هستیم که نیازمند یاد آوری راه شهدا هستیم.

 سردار حسینی افزود: ما با این مراسمات می خواهیم تا راه و رسم شهدا را فراموش نکنیم و و از آنها بخواهیم تا برای ما در دنیای ابدیت شفاعت بگیرند.

 وی با بیان اینکه خانواده‌های معظم شهدا مایه عزت و سرافرازی امت اسلامی هستند، تصریح نمود: یکی از نعمت‌های بزرگ دین اسلام، نعمت شهادت است و امروز فرهنگ شهادت و یادواره شهدا باید ارتباطی بین نسل گذشته و نسل حاضر باشد و برپایی اینگونه آیین‌ها علاوه بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، سبب ترویج آرمان‌های آنان در بین نسل جدید می‌شود

 مراسم آبروی حله روستای عین خوش به مناسبت گرامیداشت شهیدان قاسم سرخه و کاظم خرسان به همت حوزه مقاومت بسیج دشت عباس برگزار شد

 

ارسال نظرات