خبرهای داغ:
برگزار شد:

سومین سالگرد شهدای مدافع حرم استان قزوین

سومین سالگرد شهدای مدافع حرم استان قزوین در مسجدامام خمینی (ره) شهر قزوین برگزارشد .
کد خبر: ۹۰۸۵۱۴۹
|
۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲

در این مراسم که با حضور خانواده معظم شهدای مدافع حرم و آحاد مردم استان برگزار گردید، یکبار دیگر با آرمان های شهدا ، انقلاب و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت شد.
سردار مهدی صباغی فرمانده دانشکده امنیت دانشگاه امام حسین (ع) در این مراسم بیان کرد: یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست ، ما همیشه باید در امتداد راه شهدا حرکت کنیم ، همه ما امروز اینجا جمع شدیم تا با آرمانهای شهدا عهد و پیمان ببندیم ، لازم است دوباره وصیت شهدا را مطالعه کنیم و مراقب باشیم از قطار انقلاب جا نمانده وهم پای آن برای اعتلای هر چه بیشتر انقلاب اسلامی تلاش کنیم .
وی یادآور شد: دشمن نمی خواهد این انقلاب به جشن چهل سالگی برسد ، دشمنان تمام تلاش خود را انجام می دهند تا مسیر پیشرفت و عزت ایران عزیز را بگیرد ، امروز باید مردم آگاه باشند و باید قوی تر از هرزمانی ازانقلاب حمایت کنند .
فرمانده دانشکده امنیت دانشگاه امام حسین (ع) با اعلام اینکه رهبر معظم انقلاب و ملت عزیز ایستاده اند تاکید کرد : امروز با پیروی از رهبری از سختی ها عبور کردیم و کشور ما در عرصه های مختلف علمی ، تکنولوژی در رتبه های برتر جهانی قرار دارد .
این مقام آگاه با بیان این اینکه دشمنی دشمنان انقلاب از اول پیروزی انقلاب اسلامی بوده است بیان کرد : دشمنان ایران اسلامی با تحریم ظالمانه به دنبال تضعیف روحیه انقلابی و نامید کردن مردم از جمهوری اسلامی است، اما مردم بدانند ما از این مشکلات عبور می کنیم و با مدیریت جهادی بر مشکلات فائق می آییم .
وی تصریح کرد: تفکر انقلابی در جای جای جهان در حال شکل گیری است و ارزشهای اسلامی در جهان زنده و جریان ساز است .
سردار صباغی افزود: دشمن رو به افول است و جبهه مقاومت در حال پیشرفت و بزرگ شدن است . با مقاومت در مقابل دشمنان ، پیروزی با ما است و این وعده الهی است .
8001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار