جانشین فرمانده سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) تهران بزرگ:
سردار سیروس صابری جانشین فرمانده سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) تهران بزرگ در مراسم اکران مستند شهید مدافع حرم ابراهیم خلیلی افزود: شهدای مدافع حرم مظلوم هستند و هر چه از آن ها سخن به میان آید باز هم جای یادآوری دارد.
کد خبر: ۹۰۸۵۱۴۵
|
۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سردار سیروس صابری جانشین فرمانده سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) تهران بزرگ در مراسم اکران مستند شهید مدافع حرم ابراهیم خلیلی افزود: شهدای مدافع حرم مظلوم هستند و هر چه از آن ها سخن به میان آید باز هم جای یادآوری دارد.
وی با بیان اینکه امروز باید یاد و نام شهدا سرلوحه تمامی فعالیت های ما قرار گیرد افزود: آن هایی که می گفتند هرچه بود در جنگ تحمیلی بود و آن نسل دیگر باز نمی گردد ببینند که جوانانی از دهه سوم و چهارم انقلاب با اتکا به خداوند متعال و در دفاع از حرم عمه سادات حضرت زینب کبری(س) چطور خون مطهرشان بر زمین ریخته شد تا امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا امن ترین کشور دنیا باشد.
صابری ادامه داد: شهادت اتفاقی به دست نمی آید. شهید مدافع حرم ابراهیم خلیلی نماز شبش ترک نمی شد، کسی که جانباز بود، فرزند شهید بود و در یک کلام هر چه خوبی بوده در این شهید بزرگوار جمع شده است. باید اینطور بگویم که خدا شهدا را دانه به دانه چیده و جدا کرده است.
جانشین سپاه تهران بزرگ تاکید کرد: وظیفه ما در این برهه از زمان این است که شهیدان را یاد کنیم و در تمامی ایام سال از آنها طلب عزت و آبرو کنیم و نگذاریم یاد آن ها کمرنگ شود باشد که این آبروداران الهی نیز از ما دستگیری کنند.
گفتنی است این مراسم با همکاری سازمان اوج، خانه مستند انقلاب اسلامی و لشکر عملیاتی 27 حضرت محمد رسول ا...(ص) برگزار شد.

ارسال نظرات