خبرهای داغ:
مراسم روزبزرگداشت بسیج دردزفول باحضورآیت الله حیدری ومسئولین شهرستان درسپاه ناحیه دزفول برگزارشد.
کد خبر: ۹۰۸۵۱۰۴
|
۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵

به گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج دزفول، آیت الله دکترمحسن حیدری عضوخبرگان رهبری صبح امروز در مراسم اجتماع بسیجیان شهرستان دزفول که درناحیه سپاه این شهرستان با حضور مسئولان وخانواده های معزز شهدا برگزار شد، با اشاره به اینکه همزمان با میلاد پیامبر اکرم اسلام حوادثی در جهان اتفاق افتاده اظهار داشت: همزمان با میلاد پیامبر اکرم نوری از زمین به آسمان رفته و 36 بت از بالای کعبه فروریختند.

وی افزود:اتفاقاتی زیادی در ایران نیز افتاده که خاموش شدن آتشکده فارس بعد از هزار سال، خشک شدن دریاچه ساوه و فروریختن 14 کنگره از کاخ کسری از جمله این اتفاقات است.

وی با اشاره به فروریختن 14 کنگره افزود: تا قبل از انقلاب کسی از حادثه فروریختن کنگره‌ها خبر نداشت تا اینکه امام راحل برای اولین باری این حقیقت را برای تاریخ کشف کرد البته بعید نیست که فروریختن 14 کنگره‌ به معنای سقوط رژیم شاهنشاهی در ایران بعد از 14 قرن از میلاد پیامبر اکرم اسلام باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: وحدت بین مسلمانان یک امر فطری و معقول بوده که قرآن همه ما را به آن دعوت کرده است؛ وحدت زمانی تحقق می‌یابد که مردم به ریسمان الهی چنگ بزنند و ریسمان الهی قرآن و عترت اهل بیت است. عترت اهل بیت یعنی ائمه معصومین و نائبان معصومین که در زمان غیب امام به آنها نیاز داریم.

وی گفت: تمامی پیروزی‌های جهان اسلام از زمان پیامبر اکرم اسلام تا کنون به برکت وحدت مسلمانان جهان بوده است؛ وقتی ترامپ می‌گوید ما 7 هزار میلیارد دلار در خاورمیانه خرج کردیم اما هیچ پیروزی به دست نیاوریدم یعنی جبهه استکبار جهانی در حال عقب‌نشینی بوده و محور مقاومت اسلامی در آستانه پیروزی است.

آیت الله حیدری عنوان کرد: هر گاه کل امت اسلامی حب الله را در پیش بگیرد یقینا هیچ اثری از استکبار در جهان نمی‌ماند؛ اما باید متوجه شویم که در مقابل تحقق وحدت اسلامی موانع داخلی و خارجی وجود دارد. موانع داخلی صهیونیست و استکبار جهانی بوده و موانع داخلی رژیم‌های فاسد به اصطلاح اسلامی مانند آل‌سعود بوده که با تفکر غلط تکفیری در عربستان در حال فعالیت است.

وی ادامه دارد: تفکر غلط و افراطی شیعی که از موانع داخلی به شمار می‌آید و مقام معظم رهبری از آن به عنوان تفکر تشییع انگلیسی نام برده‌اند. این دو قطب مخالف دولبه قیچی بوده که از نظر ظاهری در مقابل هم هستند اما هر دست واحدی بوده که در یک راستا به گردش در می‌آیند و هدف این قیچی برهم زدن وحدت اسلامی بوده که پشت پرده این هدف صهیونیست است و امیدواریم با بصیرت، وحدت و مقاومت موانع داخلی و خارجی برطرف شوند.

عضو خبرگان رهبری افزود: بسیج یک شجره طیبه بوده که مقصود آن تمام اقشار و اقوام جامعه است که همه ما آثار آن را مشاهده کرده‌ایم و در دوران دفاع مقدس بسیج در کنار ارتش و نیروی انتظامی حماسه‌هایی به یادماندنی خلق کرد. از ثمره‌های شیرین دیگر بسیج می‌توان به این اشاره کرد که بسیج در جهان فراگیر شده بطوری که جریانی به اسم حشد الشعبی که همان بسیج ما است با هدف مقابله با داعش که به عتبات ما حمله کرده بود تشکیل شد که ایران در آموزش حشد الشعبی نقش موثری داشت.
وی خاطرنشان کرد: در سوریه شهید همدانی با کمک دیگر رزمندگان بسیجی به اسم قوات دفاعات الوطنی را تشکیل داد که در زمانی که 75 درصد از خارک سوریه در اشغال تروریست‌ها بود آن را آزاد کرد؛ جهانی شدن بسیج وعده امام راحل بود که آن را پیش بینی کرده بودند و گفته بودند که باید هسته مقاومت اسلامی در سراسر جهان تشکیل شده تا زمینه‌ای برای ظهور باشدو این امر در کمتر از40 سال پس ازانقلاب اسلامی تحقق یافت.

سخنرانی فرمانده ناحیه دزفول،اجرای سرودبچه های بهشت ازپایگاه مقاومت شهرسیاه منصور،تجلیل ازخانواده های شهدای مدافع حرم ووطن وتجلیل ازبسیجیان نمونه ناحیه بسیج ازدیگربخشهای این مراسم باشکوه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها