خبرهای داغ:

اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی در رامشیر

فرمانده سپاه رامشیر جناب سرگرداحمدی فرد در گفتگو با خبرگزاری بسیج ظهار داشت: اولین اعزام راهیان نور دانش آموزی خواهر به تعداد283نفرروز چهارشنبه از شهرستان رامشیر به سمت یادمان شهدای هویزه اعزام میشوند ودر روز دوم این کاروان به سمت معراج شهدا اعزام می شند محل اسکان آنها درپادگان شهیدمسعودیان می باشد.
کد خبر: ۹۰۸۵۱۰۱
|
۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۱

وی ادامه داد: اردوی راهیان نور در مرحله اول با اعزام دانش آموزان دختر به مناطق عملیاتی و آغاز می شود و پس از آن دختران به مناطق جنوب اعزام شدند و اردوی دانش آموزان پسر در مناطق عملیاتی دربرج 11ادامه می یابد.
فرمانده سپاه رامشیر تصریح کرد: هدف از اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی آشنایی با رشادت های نیروی های رزمنده در 8 سال دفاع مقدس است.

سرگرداحمدی فرد با بیان اینکه امنیت و ایمنی اردوی راهیان نور دانش آموزان بسیار حایز اهمیت است به همین دلیل آموزش مربیان و همراهان در اردو و کیفیت خودروها نیز مورد تاکید است، اظهار داشت: همراهان باید آموزش های اردویی را گذرانده باشند زیرا با توجه به طولانی بودن مسیر نیازمند مربیان باتجربه میباشد.

وی یادآورشد: نگاه و هدف از برگزاری اردوی راهیان نور دانش آموزی آن است که دانش آموزان با یکی از مسیرهای رشد و تعالی و فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند و مسائل مالی در این زمینه دخیل نیست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها