مصطفی برزگر
مسئول سازمان بسیج علمی،استان ایلام :
سرهنگ علیپور گفت: خوشبختانه تا کنون از تعداد قریب به 90 طرح محصول محور در قالب حمایت های مالی، بلاعوض ،تسهیلات بانکی ،خدمات کسر خدمت سربازی از2 تا 19 ماه ،حمایت های اداری و حقوقی از طرف سازمان بسیج علمی،پژوهشی و فناوری استان حمایت بعمل آمده است.
کد خبر: ۹۰۸۵۰۹۰
|
۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمود علی پور ، رئیس ستاد جشنواره جهادگران علم و فناوری استان ایلام عنوان کرد: حضور موثر ، گسترده ، پرشور و فعال بسیج و بسیجیان ، در عرصه های مختلف علمی ، فرهنگی ، سیاسی و اقتصادی کشور ، با ارائه الگوهای اصیل و ارزشمند اسلامی ، بستری مناسب ، جهت رشد  و  شکوفایی فرهنگ دینی  و علوم اسلامی است.

 این مسئول  با بیان اینکه ،  با تأسی از مکتب های علوی  و عاشورایی ، در تقابل با هجمه  های گسترده نظام سلطه  باید توان و قدرت جوانان غیور ایرانی نمایش گذاشته شود ، تصریح کرد : امروزه نخبگان ، محققان و مبتکران عزیز بسیجی در عرصه های مختلف  علمی ، به تولید ایده های محصول محور می پردازند ، تا به دشمنان کینه توز نظام مقدس جمهوری اسلامی ، ثابت کنند که بسیجی ، دل در گرو اعتقادات داشته و خود را سرباز جان بر کف ولایت می داند .

وی ادامه داد : همانطورکه در رویارویی مستقیم در دوران هشت سال دفاع مقدس سربلند ، مقاوم و پیروز ایستاده ایم  ، نخبگان کشور نیز در عرصه های مختلف علمی ، فرهنگی ، سیاسی  و اقتصادی نیز آرزوی دشمنان را یأس مبدل خواهد کرد .

علی پور عنوان کرد: جشنواره استانی جهادگران علم و فناوری بسیج با هدف رشد و شکوفایی استعدادهای درخشان ، شناسایی نخبگان علمی و معرفی به جامعه ملی ، ایجاد زمینه رقابت سالم ،کمک به ایجاد شور و نشاط علمی در بین جوانان نخبه استان ،توسعه فرهنگ تحقیق ،پژوهش و نوآوری و الگوسازی در بین آحاد مختلف جامعه به منظور تجلیل از مخترعین، مبتکرین و نخبگان بسیجی برگزار می گردد و صاحبان ایده های برتر استانی به مرحله کشوری راه پیدا می کنند.

مسئول سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام  بیان کرد : خوشبختانه تا کنون از تعداد قریب به 90 طرح محصول محور در قالب حمایت های مالی، بلاعوض ،تسهیلات بانکی ،خدمات کسر خدمت سربازی از2 تا 19 ماه ،حمایت های اداری و حقوقی از طرف سازمان بسیج علمی،پژوهشی و فناوری استان حمایت بعمل آمده است و در جشنواره جهادگران علم و فناوری استان از صاحبان تعداد 14 نفر از برترین آثار تجلیل بعمل آمد.

علی پور در پایان اظهارت خود عنوان کرد: از جامعه علمی انتظار داریم که علوم اسلامی متناسب با آموزه های دینی که اعتماد به نفس را زنده می کند و ما میتوانیم را در دل جوانان ایرانی جوانه می زند را ترویج نمایند .

 

ارسال نظرات