خبرهای داغ:

برپایی نمایشگاه از محصولات کلاس های آموزشی هنری بسیج

پایگاه ام ابیها (س) تابعه ناحیه امام رضا (ع) اصفهان با برگزاری کلاس های آموزشی هنری برای 50هنرمند بسیجی، اقدام به برپایی نمایشگاه از هنر دست این هنرمندان نمود که مورد استقبال گرم مردم و بسیجیان قرار گرفت.
کد خبر: ۹۰۸۵۰۴۵
|
۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ازغرب اصفهان، پایگاه مقاومت بسیج خواهران ام ابیها تابعه حوزه یک فاطمه الزهرا (س) ناحیه امام رضا (ع) اصفهان به منظور توانمندسازی بسیجیان این پایگاه دوره های آموزش بافتنی، چرم دوزی، نمد دوزی، خوشنویسی، نقاشی و خیاطی برگزار کرده که در پایان این دوره از هنر دست شرکت کنندگان در این کلاس ها نمایشگاهی به مدت سه روز ایجاد کرد.

این نمایشگاه که در مسجد سیدالشهدا (ع) واقع در خیابان هفتم شهرک امیریه اصفهان است به منظور معرفی و حمایت اقتصادی از این بسیجیان هنرمند ایجاد شده.

روابط عمومی حوزه یک فاطمه الزهرا(س) تابعه ناحیه امام رضا(ع) از استقبال گرم خواهران و برادران از این نمایشگاه ابراز خرسندی کرد.

خرید از محصولات هنر دست این هنرمندان بسیجی علاوه بر کمک اندک اقتصادی به این عزیزان موجب دلگرمی و دیده شدن هنر آن ها نیز می شود.

حدود 50نفر بسیجی هنرمند در این دوره از کلاس های آموزشی شرکت کردند که هنر های تولید دست آن ها در این نمایشگاه هنری در معرض فروش قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار