مسئول گروه جهادی شهید محمدجهان آرا کوهدشت گفت: رفتن به سمت اردوهای جهادی درجهت خدمت به محرومان و تحولات بنیادی و پیشرفت کشور گامی است که جوابی دندان شکن برای ماهیت دشمنانه غرب است.
کد خبر: ۹۰۸۵۰۴۲
|
۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰

بهزادسوری ، مسئول گروه جهادی شهید محمدجهان آرا کوهدشت  در گفت وگو با خبرگزاری بسیج از لرستان با بیان اینکه ازسال ۱۳۹۵تصدی این گروه جهادی رابرعهده گرفته ام؛ گفت: ماهیت غرب در بدو انقلاب دشمنی با انقلاب بوده، هست و خواهد بود و برای ما کاملا شناخته شده است چرا که هر تحرکی که به سمت موفقیت در کشور باشد غرب ماهیت دشمنانه خود را نشان میدهد.
وی گفت: رفتن به سمت اردوهای جهادی درجهت خدمت به محرومان و تحولات بنیادی و پیشرفت کشور گامی است که جوابی دندان شکن برای ماهیت دشمنانه غرب است.
مسئول گروه جهادی شهید محمدجهان آراشهرستان کوهدشت عنوان کرد: بنابرگفته رهبرکبیروبنیانگذارجمهوری اسلامی که فرمودند:"گمان نمیکنم هیچ عبادتی برترازخدمت به محرومان وجود داشته باشد" و درراستای اجرای تدابیرومنویات مقام معظم رهبری مدظله العالی بدون هیچگونه چشم داشتی، رسالت اجرای انقلاب درمناطق محروم را داریم .
وی با اشاره به اینکه امروزبسیج به عنوان بزرگترین دستاوردانقلاب شناخته شده ،بیان کرد: الان شرایط انقلاب ما ایجاد میکند که هیچ کشوری درجهان درمقابل جمهوری اسلامی عرض اندام نکند وما با اقتداربه سمت پیشرفت وآبادانی کشور در اردوههای جهادی قراربگیریم .
سوری گفت: کمک هایی که در اردوهای جهادی دربسیج مهندسین به صورت تخصصی ازجمله اردوهای جهادی واکسیناسیون دام های سبک باهمکاری دامپزشکی،کمک به ساخت وسازپایگاهها وغسالخانه ها، آموزش ومشاوره به کشاورزان درطرح همگام باکشاورزوکارهای اموزش درمرحله کاشت، داشت وبرداشت با هدف علمی کردن کشاورزی درسطح روستاهها است.
وی بیان کرد: سهم ما در طرح همگام باکشاورز آموزش ومشاوره کشاورزی باتوجه به امنیت موادغذایی به باغداران کشاورزان ودامداران است وشاهد پیشرفت چشمگیری دراین راستابودیم.
مسئول گروه جهادی شهید محمدجهان آرا کوهدشت خاطر نشان کرد: باهمکاری مرکزتحقیقات حدود۵۰ دوره آموزشی برای بهره برداران کشاورزی نیز انجام داده ایم و آموزش وتوسعه کشت گیاهان دارویی ازجمله به لیمو و زعفران درسطح شهرستان، برگزاری طرح همگام بامنابع طبیعی، برگزاری دوره آموزشی طرح محیط بان کوچک ویژه دانش آموزان ابتدایی درسطح تمامی مدارس ابتدایی کوهدشت را شامل می شود.
وی افزود: با توجه به سرعت تغییر و تحولات در کشور در چهل سال گذشته به جرات میتوان گفت که این تحولات به اندازه صد سال در رژیم گذشته بوده و بدون شک حضور بسیج در شکل‌های مختلف در ایجاد این تحولات نقش داشته است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات