نمایندگان بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران که برای پیگیری مطالبات کارگران کارخانه نیشکر هفته تپه به اهواز سفر کرده اند صبح امروز با حضور در جمع کارگران این کارخانه به مشکلات آنها گوش دادند.
کد خبر: ۹۰۸۵۰۲۳
|
۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، نمایندگان بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران که برای پیگیری مطالبات کارگران کارخانه نیشکر هفته تپه به اهواز سفر کرده اند صبح امروز با حضور در جمع کارگران این کارخانه به مشکلات آنها گوش دادند.

 

بنابراین گزارش دانشجویان در طی این ضمن دعوت از نماینده مردم شوش در مجلس در جمع کارگران با وی درباره مشکلات ایجاد شده برای کارخانه نیشکر هفت تپه و همچنین مشکلات کارگران به گفت وگو نشستند.

 

حضور فرمانده سپاه شهرستان شوش در جمع دانشجویان بسیجی و گفت وگو در مورد مشکلات کارگران هفت تپه و بررسی را ه های حل مشکلات از دستاوردهای دیگر این سفر بود.

 

یکی از دانشجویان بسیجی درباره تجمع کارگران هم گفت: کارگران اعلام کرده اند در زیر بیرق مقام معظم رهبری بهانه دست دشمن نخواهند داد و مطالبات خود را پیگیری خواهند کرد. 

وی افزود: ما تلاش خواهیم کرد با کمک مسئولان راه حل مناسبی برای کارگران پیدا شود تا انشاءالله بتوانند در آرامش و بدون مشکل به زندگی خود ادامه دهند.

لازم به ذکر است عصر امروز یک میزگرد دانشجویی هم با حضور پویا سلیمانی مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شریف، مصطفی صادق محمدی مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شهیدبهشتی، نیما صوری نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قضایی و محمدمیرناصر مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) پیرامون مسائل کارگران هفت تپه برگزار می‌شود.

ارسال نظرات