خبرهای داغ:
نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: اصناف وضع معیشتی مردم را مورد توجه قرار دهند.
کد خبر: ۹۰۸۴۹۸۳
|
۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۴

به گزارش خبرگزااری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه درخطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه، اظهار داشت: رفتار نمایندگان مجلس باید از آیت الله مدرس تاسی گیرد و در شان ملت ایران باشد.

وی، افزود: نمایندگان مجلس با تصویب صحیح قوانین کشوری و الگو قرار دادن رفتار و منش آیت الله مدرس اقتدار کشور را به جهانیان نشان دهند.

امام جمعه ارومیه، گفت: اعضای مجلس شورای اسلامی درک کنند که آیینه تمام نمای جامعه خود در دنیا هستند و باید تلاش کنند عزت خود و کشورشان را حفظ کنند.

وی، با اشاره به اینکه هفته وحدت اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان داد، بیان داشت: با حفظ وحدت داخلی و پیروی از فرمایشات رهبر انقلاب اقتدار مسلمانان مستحکم تر می شود.

حجت الاسلام قریشی، اضافه کرد: مسوولان با اتحاد در کنار مردم باشند و در این صورت است که می توان بر تمام امور مالک شد و حکومت کرد.

وی با اشاره به اینکه ۱۶ آذر نماد استکبارستیزی است، تاکید کرد: مدیران و روسای دانشگاه ها اجازه ندهند ۱۶ آذر به جای استکبار ستیزی به مجلس لهو لعب تبدیل شود زیرا این خواسته دشمن است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، افزود: دانشجویان انقلابی باید این سنگر را به نوعی حفظ کنند و اجازه دخالت به سایرین ندهند.

وی، با اشاره به اینکه فروشندگان انصاف را در خرید و فروش مراعات کنند، گفت: بزرگترین ثواب، ثواب انصاف است و بی انصافی فرد را بیچاره می کند و مسولان کنترل کنند تا مردم در جامعه تحت فشار قرار نگیرند.

حجت الاسلام قریشی،همچنین با اشاره به اینکه هفته بسیج نشان دهنده اقتدار این ارتش مردمی بود، خاطرنشان کرد: از مسوولان این بخش که برنامه های هفته بسیج را با اقتدار برگزار کردند تشکر و قدردانی می کنم.

انتهای پیام

ارسال نظرات