شکست های پی در پی رژیم صهیونیستی نشان دهنده ضعف روزافزون رژیم غاصب اسرائیل است و نشان می‌دهد هر چه ابعاد و گستره مقاومت وسیع تر شود ، سرعت دستیابی به پیروزی هم بیشتر می‌شود.
کد خبر: ۹۰۸۴۹۷۱
|
۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶

به گزارش خبرگزاري بسيج از كرمان ، حجت الاسلام منتظری در خطبه های نماز جمعه امروز مطرح کرد؛در جنگ ۳۳ روزه علیه حزب الله لبنان و جنگ های ۲۲ روزه و ۸ روزه بر علیه مردم غزه و اخیرا جنگ دو روزه که در دو هفته پیش اتفاق افتاد شاهد شکست رژیم صهیونیستی بودیم .

شکست های پی در پی رژیم صهیونیستی نشان دهنده ضعف روزافزون رژیم غاصب اسرائیل است و نشان می‌دهد هر چه ابعاد و گستره مقاومت وسیع تر شود ، سرعت دستیابی به پیروزی هم بیشتر می‌شود.

امروزدر عرصه مقابله با جنگ نرم، هنرمندان و اهل فکر و نظر در حکم نیروهای مسلح در جنگ سخت هستند.

متاسفانه برخی در قبال جنگ نرم بی تفاوت و برخی با دشمن همراهی می‌کنند .

اگر این قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی و قدر چانه زنی و امنیت پایداری که در خاورمیانه داریم نبود ، فشارها و تحریمها کشور را با شکست کامل مواجه کرده بود.

آنهایی که حمایت از جریان مقاومت را زیر سوال برده و دائم در مسیر مبارزه با ارزش های اسلامی مانند حجاب و عفاف تلاش می‌کنند در واقع پیاده‌نظام های دشمن هستند .

در این شرایط جنگ نرم هر چادری که از سر زنان و بانوان برداشته شود ، برگ امتیازی برای دشمن و پیاده نظام های آنهاست .

امروز مسئولیت فرزندان انقلابی و بسیجیان با بصیرت بسیار زیاد است و باید به هر شکلی که می‌توانند با رسانه‌ها و فضای مجازی و سایت ها و سخنرانی ها مردم را از نیات پلید منافقین و مزدوران رسانه ای دشمن آگاه سازند.

نمایندگان مجلس باید همانند شهید آیت الله مدرس با شناخت صحیح از حرکت‌های دشمنان و مصالح و منافع کشور و ملت ، هیچ‌گاه نباید حاضر به معامله با استعمارگران و دشمنان دیرین این ملت شوند و سودای سازش و توافق با آنها را داشته باشند که این موضوع از بزرگ‌ترین خطرهایی است که راه سلطه و نفوذ دشمن را فراهم می‌نماید .

متاسفانه با عدم نظارت قاطع ، شاهد بعضی از گرانفروشی ها در شهرستان انار می باشیم.

باید برای مبارزه با گرانفروشی و نظارت دقیق، اداره صنعت و معدن و اتاق اصناف فعال شده و اداره تعزیرات نیز در برخورد با گرانفروشان با قاطعیت عمل نماید.

در صورتی که اداره صنعت و معدن و اتاق اصناف نیاز به نیرو داشته باشد داشته باشد نیروهای فداکار بسیجی حاضرند در امر بازرسی و مبارزه با گرانفروشی با این نهادها همکاری نمایند.
امام جمعه شهرستان اناراز خیرین گرانقدر شهرستان انار جناب حاج میرزا علی مبینی در تامین دویست میلیون تومانی دستگاه لاپاراسکوپی و جناب آقای حاج علی حسنی در تامین هزینه بیمه و پلاک گزاری آمبولانس بیمارستان تقدیر و تشکر کرد .

به همت پیگیری های مسئولان محترم متخصصان مختلف اعم از متخصص اطفال، متخصص ارتوپدی ، متخصص پاتولوژی و متخصصان مختلف قلب ، چشم ،بیماریهای عفونی و گوش و حلق و بینی، متخصصین جراحی عمومی و داخلی به کادر پزشکی بیمارستان انار و کلینیک امین افزوده شدند.

مهمترین دلیلی که دانشگاه علوم پزشکی زیر بار اعزام متخصص در شهرستان انار نمی‌رود عدم استقبال مردم از بیمارستان است و فقط بیست درصد تخت های بیمارستان استفاده می شود و ۸۰ در صد بلا استفاده هست و این یعنی زیان و خسارت به کشور.

مردم با اندک مشکلی به یزد و سایر شهرها می‌روند وعدم حضور نزد این متخصصین با توجه به هزینه هایی که در بر دارد به ضرر کشور و خسارت بیت المال است.

لازم است مردم جهت مداوای بیمارانشان به این متخصصان مراجعه نمایند که از جهات مختلف هم به نفع مردم وبیماران و هم به نفع شهرستان است.

از پیگیری های مسئولین محترم به ویژه فرماندار محترم جناب آقای دکتر برجی و سرکار خانم دکتر اناری دخت و ریاست دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و سایر دست اندرکاران تقدیر و تشکر می نماییم.

 

ارسال نظرات