امام جمعه شهرستان فردیس گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی خصوصیات اخلاقی و منش رفتاری شهید آیت الله مدرس الگوی خود قرار دهند.
کد خبر: ۹۰۸۴۹۶۶
|
۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در خطبه های نماز جمعه شهرستان فردیس با گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس، افزود: مجلس بیش از هر زمانی دیگری به کسانی در تراز شهید مدرس نیاز دارد.

 خصوصیات اخلاقی شهید مدرس الگوی نمایندگان مجلس قرار گیرد

وی ادامه داد: مسئولان در دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی مانند شهید مدرس، موقعیت شناس بوده و بصیرت بیشتری پیدا کنند.

وی اظهار داشت: متاسفانه چنین وضعیتی را شاهد نیستیم چراکه نمایندگان مجلس استیضاح یک وزیر را امضاء می کنند پس از یک روز نصف رای آنها عوض می شود.

امام جمعه شهرستان فردیس گفت: نمایندگام مردم در مجلس شورای اسلامی از بیگانگان ، تحریم ها و فشار دشمنان ، هراسی به خود راه ندهند و مانند شهید مدرس ایستادگی کنند.

ایمانی افزود: ما امروز به نمایندگانی در تراز شهید مدرس نیاز داریم امیدورام کسی که با رای مردم به مجلس راه پیدا می کند باید پاسخگوی رای مردم باشد.

خطیب نماز جمعه فردیس گفت: نمایندگان مجلس باید ایستادگی و مقابله در برابر ظلم را سرلوحه کار قرار دهند و با ایجاد قوانین در رشد و توسعه و معیشت مردم و تامین امنیت و آسایس و همچنین توسعه اقتصادی کشور بیش از پیش اهتمام ورزند.

وی همچنین خواستار رسیدگی نهادها و دستگاه های مسئول به موضوع گرانی شد و افزود: لازم است بر بازار، به صورت جدی نظارت انجام شود و با گران فروشی ها و احتکار طلا،ارز،سکه و مایحتاج کالاهای مردم برخورد جدی صورت گیرد.

ارسال نظرات