خبرهای داغ:
امام جمعه مراغه در خطبه های نماز جمعه این شهرستان، گفت: آمریکا و سران برخی کشورهای غربی در قبال جنایات آل سعود و صهیونیست ها سیاست دوگانه در پیش گرفته اند.
کد خبر: ۹۰۸۴۹۶۴
|
۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی افزود: به رغم جنایت های فراوانی که در کشورهای منطقه از جمله افغانستان و یمن توسط گروه های تروریستی و ‌آل سعود انجام می گیرد، آمریکا همواره در قبال این اعمال ننگین سکوت کرده و حتی حمایت می کند.
وی ادامه داد: آمریکا به عنوان مدعی حقوق بشر، به دلیل منافع مالی و پول های نفتی عربستان از قتل خاشقچی و جنایات جنگی آن کشور چشم پوشی می کند.
حجت الاسلام پورمحمدی با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی غده ای سرطانی در منطقه و جهان است اضافه کرد: برخی سران کشورهای اروپایی نیز هم صدا با آمریکا در برابر سخنان اخیر ضد صهیونیستی مسئولان کشورمان موضع گیری می کنند.
خطیب جمعه مراغه با اشاره به سالروز شهادت آیت الله مدرس گفت: این شخصیت و عالم بزرگ هیچ گاه از قدرت های آن زمان نهراسید و در برابر سلطه استعمارگران و رژیم رضاخانی ایستاد.
حجت الاسلام پورمحمدی افزود: وی نماینده ای بود که سخن حق را حتی در برابر رژیم طاغوت آن زمان گفت و در این راه نیز به شهادت رسید.
وی ادامه داد: نمایندگان مجلس نیز باید همانند مدرس، نماینده واقعی مردم بوده و وابسته به جناح خاص و وامدار حامیان خود در انتخابات نباشند.
حجت الاسلام پورمحمدی با بیان اینکه متاسفانه برخی افراد متمول جامعه از نامزدی برخی افراد در مجلس حمایت مالی می کنند اضافه کرد: کاندیداهایی که با پول های کثیف و نامشروع در صحنه انتخابات وارد مجلس شوند، نمی توانند مدرس و نماینده واقعی مردم باشند.
وی اضافه کرد: نمایندگان باید همانند انسان های شریف، با رقابت سالم بر کرسی وکالت مردم بنشینند و باج دهنده به جناح های حامی خود نبوده، خداترس و مسئول در برابر خدا، مردم، رهبری و خون شهدا باشند.

ارسال نظرات