خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی استان با بیان اینکه 200 جهادگر بسیجی در این دوره آموزشی حضور دارند : برای بهره گیری از ظرفیت گروه های جهادی در اجرای طرح " جهادگران کارآفرین" برای کمک به اشتغال کمیته امداد جزو اولین استانها در سطح کشور هستیم.
کد خبر: ۹۰۸۴۹۵۶
|
۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی استان صبح امروز در حاشیه اختتامیه دوره آموزشی جهادگران کارآفرین در اردوگاه بهلگرد کمیته امداد اظهار داشت: یکی از برنامه های ما برگزاری اردوهای جهادی است که با استفاده از سرمایه انسانی و روحیه جهادی می خواهیم اثربخشی فعالیت ها را با تخصصی کردن فعالیت ها و هدایت کارها در عرصه های گوناگون بیشتر مشاهده کنیم.

 

وی یادآور شد: با شروع فعالیت های جهادی از ابتدای تشکیل بسیج سازندگی در سال 79 تا کنون در استان 14هزار و 800 اردوی جهادی با تعداد 300 هزار نفر شرکت کردند.

هنری با بیان اینکه انگیزه حضور جهادگران هر ساله بیشتر می شود و وظیفه ما هدایت جهادگران است  افزود:  بعد از رزمایش خدمت رسانی گروه های جهادی در شهریور ماه تفاهمی با دستگاه های مختلف از جمله کمیته امداد برای بهره گیری از ظرفیت گروه های جهادی داشتیم و در اجرای این طرح برای کمک به اشتغال کمیته امداد  جزو اولین استانها در سطح کشور هستیم.

وی با بیان اینکه 200 جهادگر بسیجی در این دوره آموزشی حضور دارند ادامه داد: متقاضیانی در حوزه جهادی از شهرستانها در دوره آموزشی 3 روزه شرکت کردند و بعد از ارزیابی افرادی مشخص می شوند که به صورت جهادی همکاری کنند.

مسئول بسیج سازندگی استان خاطرنشان کرد: دوره های کارآفرینی در رویکرد جهادی با شرایط امروز و در جنگ اقتصادی و روانی حاکم بر کشور کمک حال خوبی برای دولت است.

وی عنوان داشت: از ابتدای هفته بسیج 125گروه جهادی اعزام می شوند و تا 20 آذرماه ادامه دارد و تاکنون 70 گروه جهادی اعزام شده اند.

هنری اظهار داشت: امسال قبل از هفته بسیج   9هزار و 970نفر در قالب 760 گروه جهادی در نقاط هدف مشخص شرکت کرده اند.

وی بیان داشت: یکی از فعالیت های حوزه بازار در محصولات خرد روستایی است که نهادهای واسط مردمی درنظر گرفتیم و دانشجویان دانشگاه بیرجند اقدامات خوبی برای شرکت در نمایشگاه های کشور در تأمین محصولات از روستاها داشتند.

مسئول بسیج سازندگی استان گفت: همکاری با بنیاد تعاون بسیج انجام شده برای برگزاری نمایشگاه اقتصادمقاومتی که هفته آینده در سطح استان برگزار می شود. فعالان را شناسایی و خوشه بندی می کنیم و برندسازی، بسته بندی و بازاریابی محصولات را پیگیری می کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها