خبرهای داغ:
گروه‌های جهادی بدون هیچ گونه منفعت مالی اقدام به خدمت رسانی در شهرهای مختلف و نقاط محروم کشور می‌کنند و نقش چشمگیری در بهبود وضعیت زندگی ساکنان محروم شهرها و روستاها دارند.
کد خبر: ۹۰۸۴۹۴۰
|
۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آبادان، بسیج در 38 سال از عمر خود در همه عرصه ها حضوری فعال داشته است. بسیج نماد اخلاص، دینداری و تعهد و مایه امیدواری نظام و یاس و نا امیدی دشمنان اسلام و نظام است تا کنون دانشجویان و افراد جوان انقلابی و غیره استقبال بسیار خوبی از فعالیت های جهادی داشته است.

گروه‌هایی جهادی بدون هیچ گونه منفعت مالی اقدام به خدمت رسانی در شهرهای مختلف و نقاط محروم کشور کرده و نقش چشمگیری در بهبود وضعیت زندگی ساکنین شهرهای و روستاها دارند.

 

اردوهای جهادی فرصتی ارزنده به منظور رفع محرومیت

اردوهای جهادی فرصتی ارزنده را به منظور رفع محرومیت در مناطق محروم و کم برخوردار فراهم کرده اند که باید همکاری لازم از سوی ارگان ها در راستای فعالیت مطلوب تر این گروه‌ها صورت پذیرد.

دانشجویان جهادی همواره در راستای امیدبخشی، ایجاد نشاط و روحیه در مناطق محروم، روستایی، صعب العبور و حاشیه تلاش بسیاری دارند؛ آنها به این مناطق می روند تا بذر امیدواری را در دل‌ها بکارند و با فعالیت‌های جهادی خود رنگ و بوی تازه‌ای به این مناطق ببخشند.

امسال نیز تعدادی از دانشجویان دانشگاه آزاد آبادان دور هم گرد آمده و در قالب گروه جهادی به مردم خدمت رسانی می کنند؛ آنها اهالی روستاهای مختلف را در کانون توجه خود قرار داده اند.

اردوی جهادی پاییزه امسال در روستای شنه واقع در اطراف خرمشهر است. این اردو با هدف سازندگی و بازسازی مناطق محروم در حال برگزاری است.

 

اقدامات گروه‌های جهاد سازندگی در راه رضای خداوند و خلق خداست

ساسان نظارت، فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد آبادان اظهار کرد: فعالیت گروه جهادی حوزه بسیج دانشجویی آبادان به این گونه است که ابتدا یک تیم شناسایی جهت آشنایی و شناسایی مناطق و افراد کم بضاعت به منطقه اعزام شد و پس از آن گروه جهادی دانشجویی متشکل از 50 دانشجوی مرد و زن در زمینه های عمرانی، آموزش، فرهنگی و بهداشتی آماده خدمت رسانی شده اند.

وی افزود: از فعالیت های فرهنگی بارز این گروه جهادی برگزاری مراسم و جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع ) برای اهالی روستای شنه بود که با استقبال اهالی منطقه نیز همراه شد. همچنین فعالیت این گروه جهادی از یک آذر ماه شروع و تا یازدهم آذر ماه ادامه دارد.

نظارت با بیان اینکه اقدامات گروه‌های جهاد سازندگی در راه رضای خداوند و خلق خداست است، عنوان کرد: ما عزت و امنیت را مدیون خون شهدا هستیم و باید در راه آنها ثابت قدم بمانیم.

 

به گزارش خبرگزاری بسیج : جوانان آینده سازان کشور هستند مسؤولان باید نسبت به جوانان جهادگر و انقلابی که بی‌ریا و بی‌توقع آمده‌اند، آستین‌های همت را بالا زده‌اند، اعتماد و باور داشته باشند و در عرصه خدمتگذاری خود به مردم همانند این جوانان مدیریت و عزم جهادی و انقلابی داشته باشند.

گروهای جهادی از بدنه خود مردم هستند و بدون داشتن هیچ هدف سیاسی و کار بی منت در حال یاری و خدمت به مردم این دیارند در واقع تقویت امید به زندگی و ایجاد انگیزه برای حضور در جوامع روستایی و مناطق محروم، موفقیت در رفع ریشه بسیاری از محرومیت‌ها به‌ویژه فقر فرهنگی، ترویج روحیه نشاط و کار، ایجاد باور در اهالی این مناطق نسبت به توانایی‌های بومی برای حل مسائل و مشکلات و رفع فقر مادی از چهره منطقه از اقدامات و اهداف این گروهای جهادی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها