خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی استان خوزستان:
مسئول بسیج دانشجویی استان خوزستان ، اظهار کرد: نگرانی و دغدغه مند بودن دانشجوها برای انقلاب خیلی خوب است و از نظر من باید بیشتر هم باشد که نقش اصلی در پیش بردن آرمان‌های انقلاب داشته باشیم.
کد خبر: ۹۰۸۴۹۳۹
|
۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷

بهمن شهریاری، افزود: 150 دانشگاه در سطح استان داریم که متأسفانه این روزها با کمبود دانشجو نسبت به سال‌های گذشته روبه‌رو شده‌اند؛ عدد دانشجویی که به آن رسیده‌ایم 150 هزار دانشجو در سراسر استان است که نسبت به سال‌های گذشته که 27 هزار نفر بوده‌اند این کمبود جمعیت دانشجویی می‌تواند به‌عنوان تهدید محسوب شود.

وی عنوان کرد: 31 گروه جهادی در قالب 8 قرارگاه جهادی داریم که خدمت خالصانه به محرومین را از افتخارات خود می‌دانند و در همین قضیه آب‌گرفتگی تا ساعات پایانی روز به خانواده‌های سیل‌زده امدادرسانی می‌کردند و اتفاقات بسیار خوبی در این قرارگاه‌ها در حال رخ دادن است.

شهریاری در پایان، گفت: کار علمی که امروز صبح در دانشگاه صنعت نفت اهواز کلید خورد، بر طبق گفته حضرت آقا که فرمودند تا 50 سال آینده نباید از مشکلات علمی در دانشگاه‌ها و کشور خبری باشد، شروع شد و دانشجویان بسیجی در سطح کشور، طرحی را ارائه دادند که در سال 1435 که آخرین سال از 50 سال فرمایش مقام معظم رهبری است هیچ مشکل علمی نباشد. این همتی است که در کشور و امروز با حضور آیت‌الله حیدری در استان افتتاح شد که در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها