خبرهای داغ:
نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس:
نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس گفت: مسئولان باید محکم باشند زیرا اگر فرمانده احساس ضعف کند سربازان نمی‌توانند کاری انجام دهند
کد خبر: ۹۰۸۴۹۳۶
|
۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سید حسن حسینی شاهرودی در نشست شورای اداری استان سمنان در تالار پور سینای دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با محوریت سفر ریاست جمهوری به استان ضمن بیان اینکه با تفکر جهادی توانستیم در حوزه‌های مختلف علیرغم وجود هجمه‌های گوناگون بایستیم و ماندگار شویم، اظهار کرد: پروژه‌های نیمه تمام استان که در دور اول سفر ریاست جمهوری ناتمام ماندند در این دور مجدد به جریان خواهد افتاد و پروژه‌های جدید نیز به تصویب هیئت دولت رسیده است.
وی با اشاره به بحران بیکاری جوانان در شرق استان سمنان گفت: این مسائل باعث مهاجرت روستایی‌ها به شهرها و بروز مشکلات و کاهش جمعیت در شرق استان شده است، پروژه‌های اقتصادی قوی برای دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان دیده شده است لذا امیدواریم مدیران کل با تفویض اختیارات به شهرستان‌ها از پروژه‌ها حمایت کنند.
عضو خانه ملت بابیان اینکه در برابر مشکلات موجود باید ایستاد، افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب مشکلات در کشور زیاد است، هر زمان از بحرانی عبور کردیم بحران دیگری را برای ما تحمیل می‌کنند که یا باید تسلیم‌شده یا محکم و استوار همانند این چهار دهه ایستاد.
حسینی شاهرودی بابیان اینکه به فرموده معظم له نباید مشکلات را بزرگ‌نمایی کرد بلکه باید راه حل مقابله با آن‌ها را آموخت، گفت: تحریم‌ها نه در این برهه زمانی بلکه در زمان جنگ نیز وجود داشت، ارتش ایران تحت‌فشار بود و اسلحه و مهماتی در اختیار نداشتیم با همه این تفاسیر در جنگ تحمیلی ایستادیم لذا امروز بزرگ کردن مشکل ظلم در حق مردم است.
وی با تاکید بر اینکه مسئولی که کارآمدی ندارد باید جای خود را به افراد با درایت و دارای برنامه‌ریزی دهد، تصریح کرد: مسئولان باید محکم باشند زیرا اگر فرمانده احساس ضعف کند سربازان نمی‌توانند کاری انجام دهند، ما مسئولان به نوعی فرماندهی حوزه‌ای را بر عهده‌داریم و در این جبهه اقتصادی کارگزاران باید در بین مردم حضور داشته باشند چراکه این امر آرامش‌بخش جامعه خواهد بود.
نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس بابیان اینکه دشمن همه موارد به‌جز زیرساخت‌های ارتباطی را مشمول تحریم کرده است، بیان کرد: آن‌ها می‌خواهند از این طریق راه ارتباطی نفوذ خود را در بین اقشار مختلف باز کنند، ناخدآگاه از طریق تریبون‌هایی که داشتیم در زمین دشمن بازی کردیم و به موضوعی که آن‌ها خواستند دامن زدیم.
حسینی شاهرودی سفر رئیس جمهور به استان سمنان را نماد جمهوریت نظام دانست و در ادامه با تاکید بر اینکه همه مردم استان از این سفر بهره‌مند می‌شوند، تصریح کرد: کسی که بالاترین مقام اجرایی کشور است و به دور از همه سلایق و دیدگاه‌های سیاسی به عنوان رئیس جمهور در این استان حضور خواهد داشت که همان تحقق منویات رهبری یعنی حضور کارگزاران نظام در بین مردم خواهد بود.
وی بابیان اینکه دشمن می‌خواهد با ایجاد فشار اقتصادی حوادثی نظیر ۹ دی را تکرار کند، اضافه کرد: همه افرادی که در دایره نظام هستند باید برای این سفر تمام تلاش کنند و یکی از برکات آن حضور مردم در صحنه است که نشان می‌دهد آن‌ها نظام و انقلاب و ولایت فقیه را همچنان حمایت می‌کنند.
عضو خامنه ملت بابیان اینکه مردم بنا به تکلیف خود از اول انقلاب تا کنون در همه میدان‌ها حضور داشته‌اند، اظهار کرد: امروز مسئولان و کارگزاران نظام تکلیف انقلابی فراتر از وظایف سازمانی و اداری خود بر عهده دارند لذا برنامه‌ریزی برای حضور مردمی و استقبال از هیئت دولت به عنوان مانور سیاسی نظام یک ضرورت است که نمونه خوب آن را در سفر اخیر دکتر روحانی به خوی دیدیم.
حسینی شاهرودی در ادامه تصریح کرد: برخی همه مشکلات را متوجه دولت می‌دانند اما باید توجه داشت که قسمی از آن از بیرون وارد شده و بیشترین حجم آن مربوط به خودمان است، آیا قصور و کوتاهی و برنامه درست و مطالبه به‌جایی نداشتیم و آیا درست جنگیدیم؟ بنابراین باید مراقب این هجمه‌ها باشیم.
وی اضافه کرد: برخلاف انقلابی‌گری است که در این شرایط حساس کشور به‌جای اتکا به اتحاد بین قوا به دنبال دامن زدن به اختلافات باشیم و یادمان برود که دشمن هم تفرقه را می‌خواهد و استراتژی ترامپ نیز بر همین مقوله بنا شده تا بین مردم و مسئولان اختلاف ایجاد کند و برای رسیدن به این مقصود فضای مجازی را مجهز کرده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها