خبرهای داغ:
سرپرست استانداری سمنان گفت:حفظ انسجام و همدلی و انتخاب راهکار مناسب برای برخورد با دسیسه های دشمنان در شرایط امروز ضرروی است.
کد خبر: ۹۰۸۴۹۳۱
|
۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سعیدناجی در نشست شورای اداری استان سمنان در سالن اجتماعات پورسینای دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در راستای هماهنگی سفر رئیس جمهور به استان برگزار شد، ضمن اعلام رسمی این سفر در روز سه شنبه و دیدار مردمی در شاهرود، افزود: سفر‌های مسوولان بیانگر علاقه آنان به مردم و میل به شناخت دقیق مشکلات هر منطقه و حل آن‌ها با رسیدگی بیشتر و دقیق‌تر و نیز فرصتی برای ارزیابی عملکرد مسوولان در آن حوزه است.
وی با تأکید بر اینکه سفر‌های استانی می‌تواند میزان سنجش علاقه مردم به نظام، مسوولان و دولت تلقی شود، تصریح کرد: بدخواهان نظام، مشروعیت آن را هدف گرفته و در این راه از تحریم، تهدید و ابزار رسانه‌ای استفاده می‌کنند.
سرپرست استانداری سمنان حفظ انسجام و همدلی و انتخاب راهکار مناسب برای برخورد با دسیسه‌های دشمنان را ضرروی دانست و اظهار کرد: باید دقت کنیم عملکرد ما به گونه‌ای نباشد که نظام را ضعیف کند؛ پایه این مشروعیت سیاسی مردم هستند و باید رضایت هرچه بیشتر آنان مد نظر قرار گیرد.
ناجی با بیان اینکه آنچه در جریان استقبال از رئیس جمهوری در خوی به نمایش گذاشته شد نشان دهنده مقبولیت و مشروعیت نظام و همدلی مردم است، اضافه کرد: در استان سمنان نیز همه باید کمک کنند قدرت نظام و مقبولیت آن به جهانیان نشان داده شود.
وی با اشاره به اینکه رئیس جمهوری نماد حاکمیت بین مردم و نماینده مردم در حاکمیت است، یادآور شد: باید طرح‌هایی که می‌تواند رضایت مردم را تأمین کند در اولویت قرار گیرد تا رفاه و آسایش آنان تأمین شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها