خبرهای داغ:
معاون استاندار و فرماندار شاهرود با بیان اینکه این سفر آبروداری از نظام محسوب می‌شود، گفت: مردم استان سمنان متحد و بدنه یک پیکره هستند و امیدواریم بتوانیم از برکات این سفر در تمام استان بهره‌مند باشیم.
کد خبر: ۹۰۸۴۹۳۰
|
۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمد کرم محمدی در نشست شورای اداری استان سمنان در تالار پور سینای دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با محوریت سفر ریاست جمهوری ضمن بیان اینکه استقبال از رییس جمهور در شاهرود عزت ملت ایران است، اظهار کرد: مردم شاهرود این روزها آماده می‌شوند تا با استقبال از رئیس دولت بار دیگر حماسه‌آفرینی کنند، مردم با همه کمبودهای اقتصادی و مشکلات بار دیگر نشان می‌دهند که پشتیبان نظام اسلامی هستند.
وی ضمن بیان اینکه جلسات متعددی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برای استقبال از ریاست جمهوری و انتقال مشکلات برگزارشده است، عنوان کرد: گرچه در کشور مشکلاتی وجود دارد اما این مردم پای نظام ایستاده اند چراکه برای آن هزینه داده‌اند که همانا خون پاک شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.
فرماندار شاهرود ضمن بیان اینکه سفر ریاست جمهوری به استان متعلق به همه کشور است، اظهار کرد: این سفر آبروداری از نظام محسوب می‌شود، نام شهرها تنها به مثابه تقسیم‌بندی‌های جغرافیایی است وگرنه همه مردم استان سمنان متحد و بدنه یک پیکره هستند و امیدواریم بتوانیم از برکات این سفر در تمام استان بهره‌مند باشیم.
محمدی در ادامه با تاکید بر اینکه استقبال از ریاست جمهوری گرمابخش دل‏های خادمان ملت است، تصریح کرد: ریاست جمهوری در طول تاریخ انقلاب بارها نشان داده‌اند که همواره در تلاش برای خدمات‌رسانی بوده و هستند و توقعی برای حضور پرشور مردمی هم ندارند اما استقبال پرشور مردمی موفقیت نظام و بصیرت مردمی است.
وی با ابراز اینکه سفر رییس جمهور شتاب بیشتری به توسعه استان سمنان خواهد داد، گفت: امروز رسانه‌های غربی برای این سفر دست به کار هستند و لذا باید استقبال مردم آنچنان باشد که برند استقبال از رئیس جمهور به نام استان سمنان ثبت شود تا رسانه‌های خارجی دست از کارشکنی‌های خود بردارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها