خبرهای داغ:
امام جمعه شاهرود با بیان اینکه استقبال پرشور مردم از ریاست جمهوری هجمه‌های بیگانگان را خنثی می‌کند، گفت: استقبال از فرزند برومند استان یک تکلیف برای دفع توطئه‌های بیگانگان است.
کد خبر: ۹۰۸۴۹۲۹
|
۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس امینی در نشست شورای اداری استان سمنان در سالن اجتماعات پور سینای دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با محوریت سفر ریاست جمهوری ضمن بیان اینکه برای حوزه دین در سفر ریاست جمهوری نیازمند توجه مسئولان برای سرمایه‌گذاری است، ابراز داشت: توقع برای ارائه طرح‌های فرهنگی و دینی در کنار مسائل و پروژه‌های اقتصادی در سفر رییس جمهوری وجود دارد.
وی ضمن بیان اینکه سفر ریاست جمهوری به استان سمنان فرصت خوبی برای بیان مطالبات مردمی است، اضافه کرد: در این شرایط که چشم بیگانگان به استقبال از ریاست جمهوری در استان زادگاه خودش دوخته‌شده است می‌بایست ضمن اتحاد و همدلی در این مراسم حضور داشته باشیم.
امام جمعه شاهرود بابیان اینکه استقبال پرشور مردم از ریاست جمهوری هجمه‌های بیگانگان را خنثی می‌کند، بیان کرد: انتظار می‌رود مسئولان زمینه حضور مردم را در محل دیدار مهیا کنند.
امینی در ادامه تصریح کرد: استقبال از فرزند برومند استان یک تکلیف برای دفع توطئه‌های بیگانگان است و می‌بایست در این راستا اختلاف‌ها کنار گذاشته شود و کل استان یکپارچه هم راستا با هم حرکت کنند.
وی ضمن بیان اینکه مسئولان می‌بایست به دو رویدار بزرگ فرهنگی اجلاسیه نماز و نمایشگاه کتاب هم توجه داشته باشند، گفت: برگزاری این دو مقوله در استان سمنان فرصت خوبی برای ترویج فرهنگ است.
لازم به ذکر است، حسن روحانی رئیس جمهور ۱۳ و ۱۴ آذرماه امسال به استان سمنان سفر و دیدار مردمی وی در شاهرود نیز در روز اول سفر برنامه‌ریزی‌شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها