جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع):

دشمنان ما بیش از توان دفاعی و موشکی از توان بسیج هراس دارند

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: دشمنان ما بیش از توان دفاعی و موشکی از توان بسیج هراس دارند و تاکنون نتوانسته این مجموعه را معادل سازی کنند.
کد خبر: ۹۰۸۴۹۰۸
|
۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار شفایی در جمع بسیجیان پایگاه شهید کامیاب حوزه یک سپاه ناحیه مقداد مشهد اظهار داشت: شاید در بین جوانان و نوجوانان، افراد و گروه‌هایی چه خواسته یا ناخواسته سوال چرایی دشمنی امریکا با ما پیش بیاید؟ آیا امریکا با نظام و انقلاب ما دشمنی می‌کنند؟ آیا سردمداران نظام سلطه با ایران دشمنند یا مردم آن؟ اگر نگاهی اجمالی به گذشته انقلاب داشته باشیم می‌بینیم همه ثروت متولیان کشور ما زیر سلطه امریکا بود. شاه ایران بدون اذن امریکا امکان تصمیم گیری برایش وجود نداشت. ارتش ما از صفر تا صد در اختیار امریکایی‌ها بود. اقتصاد و مباحث فرهنگی ما تمام و کمال در دست امریکا بود، ولی به برکت انقلاب اسلامی و قیام امام خمینی (ره) طاغوت منهدم شد.

وی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی امریکایی‌ها منافع خود را در ایران و در منطقه از دست رفته دیدند لذا از اولین ساعات پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی امریکا با ما آغاز شد.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) در بخش دیگر سخنان خود، روحیه انقلابی و جهادی، فداکاری، ایثار و شهادت طلبی را از علل اساسی پیشرفت رو به جلو انقلاب برشمرد و گفت: انقلاب ما علیرغم همه توطئه‌های دشمن فراگیر شد و در همه عرصه‌ها پیشرفت کرد.

وی انسجام و وحدت را رمز دیگر پیروزی و پیشرفت انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: کشور ما دارای تنوع در ظرفیت انسانی است و خوشبختانه امروز از وحدت مثال زدنی در کشورمان برخورداریم.

سردار شفایی ضمن داشتن ضرورت بیش از پیش انسجام و وحدت در شرایط کنونی تصریح کرد: امروز هر کسی در کشور بیان و رفتارش خلاف انسجام باشد، بلندگوی دشمن است.

وی داشتن رهبرانی شجاع و حکیم و انقلابی را عاملی دیگر در بقای نظام اسلامی دانست و گفت: امام (ره) در آن مقطع ۱۰ ساله و وجود مقام معظم رهبری در طول این ۳۰ سال با شجاعت و درایت انقلاب را به سمت جلو هدایت کردند و دشمن نیز این را به خوبی درک کرده است لذا هجمه‌های سنگینی بر رهبری وارد می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) بیان داشت: شما شاهد سرنوشت انقلاب مصر، تونس و لیبی هستید اوضاع افغاستان را می‌بینید و علت نابسامانی این کشور‌ها فقدان رهبری است.

وی عنوان داشت: توان دفاعی و امنیتی یکی از برکات ارزشمند انقلاب اسلامی است دشمنان ایران و اسلام فقط زبان زور می‌فهمند در هیچ مقطعی ایران امن نبوده است مگر اینکه توان دفاعی داشته است.

وی یکی از مولفه‌های قدرت نظام را مجموعه بسیج عنوان کرد و گفت: بسیج توانی است که در بازدارندگی ما نقش مهمی ایفا کرد ما در استان بیش از ۵ هزار پایگاه بسیج محلات فعال، بیش از ۳۰۰ گردان مردم پایه و بسیج پایه، بیش از ۶ هزار واحد دانش اموزی  و ۴۰۰ مجوعه  بسیج دانشجویی داریم.

سردار شفایی تصریح کرد: دشمنان ما بیش از توان دفاعی و موشکی از توان بسیج هراس دارند. دشمن تاکنون نتوانسته این  مجموعه را معادل سازی کند و ما وظیفه داریم در انسجام و تقویت و افزایش امادگی بسیج و بسیجیان تلاش کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها