خبرهای داغ:
مسئول پایگاه حضرت خدیجه(س) بهار گفت: برای کمک به نیازمندان و محرومیت زدایی پایگاه حضرت خدیجه(س) بهار در سال جاری اقدام به تهیه جهیزیه برای 25 نوعروس نیازمند هر کدام به مبلغ 3 میلیون تومان کرده است.
کد خبر: ۹۰۸۴۹۰۳
|
۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰

تهیه جهیزیه برای 25 نوعروس نیازمند توسط بسیجیان پایگاه حضرت خدیجه(س) بهارمنیژه قاسملو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: پایگاه حضرت خدیجه(س) به عنوان پایگاه برتر حوزه بسیج حضرت فاطمه الزهرا(س) شهرستان بهار معرفی شده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های این پایگاه در سال جاری افزود: این پایگاه متشکل از حلقات شجره طیبه صالحین در سطوح مختلف در همه رده‌های سنی است .
مسئول پایگاه حضرت خدیجه(س) بهار ابراز داشت: یکی از مهترین شاخصه‌های این پایگاه کمک‌های سازنده خیرین و جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سال جاری است.

وی ادامه داد: برای کمک به نیازمندان و محرومیت زدایی، تهیه 20 مورد وسایل مورد نیاز کودک برای مادران باردار نیازمند به همراه سبد کالا هر کدام به مبلغ یک میلیون تومان، تهیه جهیزیه برای 25 نوعروس نیازمند هر کدام به مبلغ 3 میلیون تومان و تهیه دو تیکه وسایل بزرگ برای پنج داماد نیازمند هر کدام به مبلغ یک میلیون تومان از جمله اقدامات این پایگاه بوده است.

قاسملو تصریح کرد: همچنین پرداخت قبض آب وبرق چندین خانواده نیازمند به مبلغ یک میلیون و 500 هزار تومان، تهیه سبد کالا در ماه مبارک رمضان 200 مورد هر یک به مبلغ 120 هزار تومان نیز از مهمترین فعالیت‌های این پایگاه است.

وی افزود: برگزاری کلاس‌های جوانه صالحین، مسابقات فرهنگی و ورزشی، نشست‌های بصیرتی و کارگاه‌های سبک زندگی، دیدار با خانواده شهدا و غبارروبی مزار شهدای گمنام از دیگر فعالیت‌های پایگاه حضرت خدیجه(س) بهار است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات