خبرهای داغ:
حجت الاسلام ماندگاری گفت: امروز همه مسئولین دولتی، قضایی، حوزه علمیه، ارتش و نهاد ها متحد شوند چون موقع اختلاف نظر و تسویه حساب حزب و جناحی نیست. امروز موقع کار مجاهدانه است و همه با هم برای سربلندی اسلام ناب محمدی مجاهدت می کنیم.
کد خبر: ۹۰۸۴۸۶۸
|
۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی ماندگاری امشب 8 آذر در یادواره 303 شهید قاینات اظهار داشت: یادواره شهدا پذیرایی هایی دارد که پذیرایی اول آن حسرت است.

وی عنوان داشت: هر کس جایگاه و مقام شهدا را باور کند حسرت می خورد چونکه شهدا زنده اند و نزد خدا روزی می خورند و هم جوار با انبیاء ، اولیا و صالحین هستند و خدا خریدار شهدا شده است. شهدا بردند اما عده ای مردند و شهدا تمام نعمات عالم را در اختیار دارند.

 

حسرت و اتمام حجت پذیرایی محفل شهدا است

حجت الاسلام ماندگاری افزود: پذیرایی دوم مجلس شهدا اتمام حجت است. شهدا ما را برای اتمام حجت دعوت کردند.

وی با بیان اینکه موفقیت قابل تکرار است و انسانهای موفق قابل تکرار هستند اظهار داشت: طبق تعالیم قرآنی شهدا موفق هستند و همه عالم باور دارند که دوران دفاع مقدس موفق ترین دوران ما بوده است.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: امروز جنگ نظامی به یقین اتفاق نخواهد افتاد چون جبهه استکبار از رزمندگان اسلام سیلی محکمی خوردند اما جنگ اقتصادی، فرهنگی، روانی، سایبری و بیولوژی و غیره داریم.

 

رموز موفقیت شهدا را استخراج و بکار بریم

وی ادامه داد: اگر ما در دفاع مقدس موفق شدیم که تمام عالم به آن اذعان دارند رموزش را استخراج و در جنگ نرم بکار بگیریم.

ماندگاری با بیان اینکه سه عنصر قرآنی رمز موفقیت شهدا و دفاع مقدس است گفت:  شهدا خواستند خدا کمکشان کرد و در  دفاع مقدس، مجاهدت هسته ای، مجاهدت موشکی ، سلول های بنیادین و تکنولوژی نانو خواستیم، تلاش کردیم و خدا کمکمان کرد.

وی با بیان اینکه خدا وعده کرده است مجاهدان را هدایت کند افزود: خدا به کشاورزان مجاهد هم کمک می کند و یک کشاورز بسیجی از یک هکتار 13 تن محصول برداشت کرده است که شبیه معجزه است.

این کارشناس مذهبی عنوان داشت:  امروز طلبه، دانشجو و کاسب و مدیر باید مجاهدت کند. کشاورز، صنعتگر و دامدار می تواند مجاهدت کند و ما اگر می خواهیم موفقیت دفاع مقدس را تکرار کنیم می توانیم به شرطی که مجاهدت کنیم.

 

مجاهدت به معنی تلاش حداکثری همگانی دائمی و فی سبیل الله است

وی با بیان اینکه مجاهدت به معنی تلاش حداکثری همگانی دائمی و فی سبیل الله است خاطرنشان کرد: در زمان جنگ که ساعت کاری نداشتیم و خدمت به انقلاب اسلامی شبانه روزی بود و ما امروز مملکت تنبل در هیچ صنفی و قشری نمی خواهیم.

حجت الاسلام ماندگاری بیان داشت: امروز همه مسئولین دولتی، قضایی، حوزه علمیه، ارتش و نهاد ها متحد شوند چون موقع اختلاف نظر و تسویه حساب حزب و جناحی نیست.  امروز موقع کار مجاهدانه است و همه با هم برای سربلندی اسلام ناب محمدی مجاهدت می کنیم.

وی با بیان اینکه حاج محمود کاوه جوان زیر 30 سال بود که دشمنان از ایشان می ترسیدند چون مجاهد فی سبیل الله بود ابهت دارد گفت: اگر همه مجاهدت کنیم افتخارات دفاع مقدس تکرار می شود وگرنه مجبوریم دست ذلت پیش بیگانگان دراز کنیم.

ماندگاری افزود: تکنولوژی بارور کردن ابرها را که بیگانگان به ما نمی دادند فرزندان هوا و فضای ملت از استان شما اعلام کردند که به این تکنولوژی دست پیدا کردیم و موشک 2هزار کیلومتری که خدا به ما داده است.

وی با بیان اینکه دومین اتمام حجت خدا با ما این است که باید در برابر مشکلات مقاومت و صبوری کنید  اظهار داشت: عنصر سوم استقامت است در حالیکه جنگ طولانی شد استقامت کردیم .

 

امروز کشور مریض و دکتر ولایت است

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه امروز کشور مریض است و دکتر نیز رهبر انقلاب است خاطرنشان کرد: 40 سال است در برابر ویروس های داخلی از جمله منافقین داخلی دست و پنجه نرم کرده ایم و با جنگ بیرونی مقاومت کردیم. روند رشد ما متوقف نشده است و 10 علم  جزو 10 کشور برتر دنیا هستیم.

وی اظهار داشت: اگر می خواهید مجاهدت ، مقاومت و استقامت در راه ولایت تقویت شود  سه اعتقاد را در مردم جامعه تقویت کنید یکی اینکه مردم با خدا معامله کنند نه با مردم چون کسی نمی تواند مزد مجاهدت را بدهد.

 

معامله با خدا،  معاوضه با بهشت و مقاوم سازی خود رمز موفقیت است

ماندگاری با تأکید بر اینکه معاوضه با بهشت به جای دنیا  را در جامعه ترویج کنیم تصریح کرد: چرا برخی فکرمی کند خون شهدای مدافع حرم با پول خریده می شود؟ چه چیزی عوض مقاومت و مجاهدت  مادران شهدا بدهیم که ارزش داشته باشد؟

وی عنوان داشت: آنهایی که در فضای بی حیایی جامعه مقاومت می کنند و در محیط های حقیقی و فضای مجازی اگر در برابر این گناه مقاومت کنید مثل شهید و بالاتر از آن است.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: مقاوم سازی خودمان سومین رمز موفقیت انسان است که باید در جامعه ترویج شود.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها