جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع):

در هر عرصه‌ای که تفکر بسیجی و روحیه شهادت بوده پیشرفت‌های قابل توجهی به دست آوردیم

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) بیان داشت: در طول انقلاب هرجا که با تفکر بسیجی و روحیه شهادت طلبی همراه بودیم پیشرفت‌های قابل توجهی به دست آوردیم.
کد خبر: ۹۰۸۴۸۵۹
|
۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ در بزرگداشت هفته بسیج، مراسم یادواره شهدای پایگاه شهید بهشتی حوزه ۴ مقداد در مسجد هدایت طلاب مشهد برگزار شد.

در این مراسم که با حضور بسیجیان سپاه ناحیه مقداد مشهد برگزار شد؛ سردار شفایی در سخنانی از مقام شامخ شهدای والامقام منطقه طلاب مشهد تجلیل کرد.

وی گفت: بزرگداشت مقام شهدا در راستای حرکت جهادی شهداست و انتقال پیام شهدا وقتی همراه با تفکر بسیجی باشد اتفاقات ویژه‌ای را رقم می‌زند و آثار گرانقدری با خود می‌آورد که یکی از آنها این است که صبر و استقامت مارا بالا می‌برد و امید به آینده افزایش پیدا می‌کند.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) ادامه داد: متأسفانه بعضی در جامعه هستند که تمایل به شنیدن پیام شهدا ندارند که تکلیف آن‌ها مشخص است و راه ما از آنان جداست.

وی  افزود: مقاومت امروز نیز ادامه دارد و دشمن علی رغم شکست‌های متعددی که خورده، جنگ اقتصادی ویژه‌ای را همراه با جنگ روانی علیه مردم و نظام ما به راه انداخته که تنها حربه آن هم عملیات روانی است ولی با لطف خداوند متعال و با صبر و استقامت انقلابی مردم ما، شکست خواهد خورد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار