خبرهای داغ:
تیم فوتبال ذوب فلزات شهرستان بهار در ورزشگاه جوانان شهر بهار با جشنواره‌ای از گل تیم شهاب تهران را از پیش رو برداشت.
کد خبر: ۹۰۸۴۸۳۹
|
۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۹

برتری قاطعانه ذوب فلزات بهار مقابل شهاب تهرانبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، تیم فوتبال ذوب فلزات شهرستان بهار در ورزشگاه جوانان شهر بهار با جشنواره‌ای از گل تیم شهاب تهران را از پیش رو برداشت تا در یک هفته به پایان مسابقات گام بلندی برای صعود به لیگ دسته دوم کشور برداشته باشد.

تیم ذوب فلزات بهار از همان ابتدای مسابقه بازی رو هجومی اغاز کرد و در دقایق ابتدائی بازی گل اول توسط مجتبی رشیدیان هافبک خوش فکر خود به گل رسید تا نشان دهد این بازی گل های بیشتری خواهد داشت.

در ادامه بازی تیم شهاب بازی را به دست گرفت و با بازی چشم نواز و ترکیبی حملات متعددی رو دروازه میزبان تدارک دید که درخشش حسین عسگری در درون دروازه ذوب فلزات و هوشمندی مدافعان این تیم مانع از فروپاشی دروازه شد تا نیمه اول با همان تک گل به نفع ذوب فلزات پایان یابد.

با شروع نیمه دوم با توجه به شرایط جدول و احتیاج مبرم ذوب فلزات به گل های بیشتر این تیم بازی سرتا پا هجومی را به نمایش گذاشت و بالاخره بازی هجومی این تیم جواب داد و شهرام پیشخورد مهاجم باهوش ذوب ‌با پرتاب بلند وحید مرادی گل دوم این تیم را به ثمر رساند .

تیم شهاب که چیزی برا از دست دادن نداشت مجددا حملات خود رو دروازه ذوب شروع کرد که در یکی از این حملات با دفع توپ اگاهانه مجید بیات مدافع میانی ذوب توپ را به شهرام پیشخورد رسید که این مهاجم با چشمی باز امین رحیمی را در موقعیت گل قرار داد و این بازیکن گل سوم را به ثمر رساند .

گل چهارم ذوب در این دیدار پر گل با شوت دیدنی عارف صبحانی بازیکن تعویضی این تیم به ثمر رسید .

داور بازی در دقایق پایانی بازی هم گل این تیم را که با ضربه سر مجید بیات مدافع پیش تاخته ذوب به ثمر رسیده بود را آفساید اعلام کرد تا بازی با نتیجه ۴ بر صفر به نفع تیم ذوب فلزات به پایان برسد.

در ترکیب تیم ذوب فلزات در این دیدار ،حسین عسگری،مجید بیات،وحید مرادی،بابک قائدی،محمد رضا احمدی،میثم مرادی،مجتبی رشیدیان،محمد اصلانی،مرتضی نجار زاده(عارف سبحانی) ،امین رحیمی،شهرام پیشخورد و (محمد خان محمدی) به میدان رفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات