یادواره شهدای ورزشکار شهرستان کوهبنان با حضور امام جمعه،فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج فرماندار،مدیر کل بنیاد شهید استان ،مشاور امور ایثار گران اداره کل ورزش و جوانان استان ،جمعی از مسوولان استان و شهرستان ،فرماندهان نظامی و انتظامی،رزمندگان و یادگاران دوران دفاع مقدس، خانواده های معزز شهیدان و ورزشکاران در تالار اجتماعات مجمتع فرهنگی امام حسین اداره ارشاد کوهبنان برگزار شد . 
کد خبر: ۹۰۸۴۸۳۸
|
۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان,  محمد رضا حسنی سعدی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در یادواره شهدای ورزشکار شهرستان کوهبنان  گفت: یاد و خاطره 175شهرستان کوهبنان را گرامی می داریم همه شهدا ورزشکار ،قوی ،پهلوان و قهرمان بودند که با شجاعت و ایثار بر حریف خود پیروز شدند .

وی ابراز داشت شهید منصور توکلی باستانی کار، بسیار قوی و خوش اخلاق بود که در عملیات خبیر به شهادت رسید که هنوز جنازه ایشان را نداریم .

ایشان خاطر نشان کرد شهید حاج یونس زنگی آبادی باستانی کار بود که در جبهه گود کار را درست کرده بود و با استفاده از وجود پوکه های خالی در وسط گود می رفتند و ورزش باستانی را در جبهه احیا کردند .

حسنی سعدی ابراز داشت: برخی شهدا در جبهه ها و پشت جبهه ها به ورزش فوتبال مبادرت داشتند که 17شهید ورزشکار کوهبنان نیز از جمله آنها هستند .

وی تاکید داشت یکی از خبرنگاران به نام هوفر مدت ده روز در سوریه و عراق با داعشی ها مصاحبه کرده و کتابی می نویسد و بیان می کند که غربی باعث رشد و حضور تروریست ها در منطقه شدند .

ایشان افزود این نویسنده می گوید ما در آسیا و آفریقا حدود پنجاه میلیون انسان را کشتیم در حالی که در جنگ های جهانی 70میلیون انسان را کشتیم جنگ های مقدس صلیبی را ما اروپایی ها راه اندازی کردیم که اکثر این جنگ ها را ما مسیحی ها راه انداختیم .

ایشان ادامه داد رزمندگان در دوران دفاع رفتند که ما از دست تروریست ها در امان ماندیم اگر مقام معظم رهبری مد ظله العالی ،شهدا و بسیجیان همچنین انسجام و اتحاد مردم نبود دشمنان هرگز ما را معاف نمی کردند و به ما حمله ور می شدند.

یادگار دوران دفاع مقدس گفت این نویسنده بیان می دارد ما تروریست ها در عراق و افغانستان کشتارهایی انجام دادیم که افتخاری برای کلیساها نیست البته دشمنان به خاطر درسی که شهدا در دوران دفاع مقدس دادند جرات نکردند به کشور ما حمله کنند  .

 وی گفت این نویسنده از وحشی گری و خیانات خودشان تعریف می کند که در الجزایر توسط فرانسوی ها نمونه بارز این وحشی گری ها انجام شد دشمن از ابتدای خلقت همین بوده و تا روز آخر خواهد بود لذا باید با فرهنگ مقاومت خود را قوی کنیم .

ایشان یادآور شد دشمنان همواره در جای جای جهان خیانت ها و جنایت ها کردند دین داعش ها بویی از انسانیت نبرده و رحمانیت در گروه داعش وجود ندارد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان ادامه داد دشمنان برای دسترسی به منافع خودشان به بهانه های مختلف به کشورهای دیگر حمله می کنند اگر شهدای ما نرفته بودند ما سرنوشت کشور افغانستان و عراق را داشتیم و شاهد جنایات داعشی ها بودیم شهدا رفتند تا ما بمانیم تا فرهنگ اصیل اسلام و نام امام حسین علیه السلام و فرهنگ آل الله بماند و ما در پرتو عزت زندگی کنیم.  

  1. وی تصریح نمود افرادی همچون سردار شهید ماشاالله رشیدی رفتند تا ایران عزیز سربلند جهان باشد و در چشم دشمنان عزیزتر باشد و دشمن از ما بترسد و قدرت دست اندازی را نداشته باشد.
  2.  ایشان بیان داشت شهدا به دشمنان فهماندند ما از مرگ ترس نداریم زندگی با عزت می خواهیم لذا دین مان را با دنیای شما عوض نمی کنیم وجود مقام معظم رهبری مد ظله العالی  و شهدا نعمت الهی هستند که به دشمنان درس دادند که نگاه چپ به کشور ما نکنند چون ما با هیچ کس شوخی نداریم .
  3. حسنی سعدی گفت یادواره شهدا به ما می گوید شهید مغفوری نماز را در اول وقت خواند هدیه عروسی خود را به مسجد اهدا کرد حاج یونس زنگی آبادی حساب سال  خود را در وقت مقرر پرداخت کرد. 
  4. وی تاکید کرد همه شهدا پهلوان و قهرمان بودند در حالی که به خاطر خدا و قران از همه مادیات و متعلقات دنیایی گذشتند و به سوی حضرت حق رفتند. 
  5. ایشان ابراز داشت نوح مجیدی یک پهلوان از شهرستان کوهبنان بود که در جبهه ها حضور یافت شهدا به حق الناس توجه خاصی داشتند و همواره در صدد پرداخت آن بودند شهدا به قرائت قران اهمیت می دادند که شهید مغفوری حافظ قران بود
  6. شهید مهدی زین الدین در درس و بحث دانشگاهی رتبه برتر داشت شهدا اهل مسجد جماعت و درس بودند به والدین خود احترام می گذاشتند و همواره در کنار مردم و حامی این کارها بودند . 
ارسال نظرات