مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: ملت بزرگ ایران هیمنه آمریکا را در هم شکسته است.
کد خبر: ۹۰۸۴۸۳۳
|
۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در گفت و گو  با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان غربی، بیان کرد: عزت، سرافزازی، ایمان و قدرت امروز کشور به برکت حضور شکوهمند بسیج در عرصه های مختلف انقلاب به دست آمده است.

وی بیان کرد: استکبار جهانی در شرایطی کشور ما را متهم به تروریسم می کند که نخست وزیر، رییس جمهور این مملکت، ۱۸ هزار شهید و همچنین بمباران شیمیایی شهر مسکونی سردشت نمونه بارز قربانی ترور در سطح جهان هستند.

این مسئول اضافه کرد: علت دشمنی آمریکا با ملت ایران را عدم عبور آنها از آرمانهای شان عنوان کرد و گفت: ملت ما با پیروی از فرامین امام (ره) و ایستادگی در مقابل زورگویی های استکبار سبب شکستن هیمنه آمریکا در جهان شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران اسلامی جشن چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی را امسال با شکوه هر چه تمام تر برگزار می کند، ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی به طور قطع از هیچ خدعه ای کوتاه نخواهند آمد ولی مردم ما در برپایی این مراسم ها مصمم است.

وی سپری شدن هفته بسیج را مورد اشاره قرار داد و از آحاد مردم برای برگزاری باشکوه مراسم های مختلف در رستای نکوداشت این ایام قدردانی کرد و اظهار داشت: برنامه های فوق برای دوستان و دشمنان حامل پیام های مختلفی می باشد به طوری که برای دوستان امیدآفرین و برای دشمنان هم نگران کننده است.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات