خبرهای داغ:
یادواره 303 شهید شهرستان قاینات امشب 8 آذرماه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری در حال برگزاری است و از شبکه خاوران به طور زنده پخش می شود.
کد خبر: ۹۰۸۴۸۲۵
|
۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین رحمانی امام جمعه قاین و رئیس ستاد برگزاری یادواره شهدای قاینات امشب در این محفل معنوی اظهار داشت: خداوند جان و مال مومنان را خریداری کرده است. بنابراین آنان پیکار می کنند می کشند و در راه خدا کشته می شوند.

 

وی عنوان داشت: این داد و ستد و این جان دادن و جنت را گرفتن سندش در سه کتاب آسمانی توسط پیامبران اولوالعزم الهی به امضا رسیده است.

 

رحمانی افزود: چه کسی هست که از خداوند متعال بهتر و بیشتر به عهد خودش وفا کند.

 

امام جمعه قاین ادامه داد: بر اساس معارف مسلم دینی شهدا ناظر و حاضر بر این جلسه هستند و از پیشگاه ملک مقتدر و سر سفره مائده بهشتی قطعا نظارت بر مجلس دارند.

 

وی خطاب به خانواده شهدا گفت: پیامبر خدا در حدیث قدسی از خداوند نقل می کند " هر شهیدی که به خاک می افتد و وجود فیزیکی اش در خانه خاکی اش غایب می شود من خلیفه و جانشین او در میان اهل او هستم. هرکس که خانواده عزیز شهدا را راضی و خشنود بدارد مرا راضی کرده است و هرکسی که دل آنها را برنجاند مرا رنجانده است".

 

گفتنی است، این مراسم از صدا و سیما استان (شبکه خاوران) به طور زنده پخش می شود.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها