معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی:
معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: دشمن درصدد ایجاد شکاف بین مردم و انقلاب است.
کد خبر: ۹۰۸۴۸۲۱
|
۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۴

جلیل وحیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی اظهار کرد: فرهنگ و تفکر بسیجی باید به وسیله رسانه های جمعی به نسل جدید جامعه منتقل شود؛ یکی از مهم ترین مباحث در این عرصه مفاهیم و ارزش های دفاع مقدس است.

وی افزود: هشت سال دفاع مقدس برش کوتاه و اثرگذار در عمر ۴۰ سال نظام مقدس جمهوری اسلامی است و امروز با رشادت‌ها و از جان‌گذشتگی این میراث غنی فکری با امانت‌داری و بدون تحریف به نسل آینده تحویل دهیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه اگر میراث هشت سال دفاع مقدس را به نسل آینده منتقل ندهیم قصور کرده‌ایم، بیان کرد: ملت ایران با قلب‌های پاک و موثر وظیفه حفظ آثار و معارف دفاع مقدس دارند تا این آثار را به نسل آینده تحویل دهند.

وی اضافه کرد: امروز بدخواهان نظام جمهوری اسلامی می‌خواهند با فاصله انداختن بین جوانان و انقلاب به نظام جمهوری اسلامی لطمه بزنند، بنابراین نباید اجازه داد بین نسل گذشته انقلاب و نسل جوانان امروز فاصله ایجاد شود.

وحیدی ادامه داد: اگر حماسه دفاع مقدس توسط نویسندگان و شاعران به نسل‌های بعد منتقل نشود، بین نسل امروز و گذشته فاصله می‌افتد و همین امر، عاملی برای پیروزی بدخواهان اسلام است.

انتهای پیام

ارسال نظرات