سردار نقدی:

امروز ابزار دشمن برای براندازی نظام تصویرسازی غلط است/ انقلاب اسلامی ایران مردم سالاری دینی را برای مردم به ارمغان آورد

معاون فرهنگی سپاه پاسداران بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران برکاتی برای مردم ایران و جامعه بشری داشته است که هر موردش شکرگذاری می‌خواهد. انقلاب اسلامی به حکومت مستبد چندهزار ساله شاهنشاهی پایان داد و مردم سالاری دینی را برای مردم به ارمغان آورد.
کد خبر: ۹۰۸۴۸۰۲
|
۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار محمدرضا نقدی امروز در جمع پایوران سپاه امام رضا (ع) در پادگان شهید برونسی اظهار داشت: چهل سالگی انقلاب یک پدیده بزرگ و استثنایی است انقلاب‌های دیگر نتوانستند خود را به چهل سالگی برسانند مثلا انقلاب روسیه در 5 سالگی خودش اصول خود را کنار گذاشت. انقلاب اخوان المسلمین در مصر و تونس نیز به دو سال نرسیدند. انقلاب فرانسه و شوروی و چین هم نتوانستند دوام بیاورند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران با حجم عظیم توطئه‌های دشمن با تمام قدرت و رعایت اصول به چهل سالگی خود رسید، بیان داشت: امروز رهبر ما همیشه از جایگاه رفیع امام (ره) صحبت می‌کنند و مواضعشان مطابق مواضع ایشان است. چهل سالگی انقلاب جشن بزرگی است چرا که انقلاب ما تنها در برابر همه کشورها ایستاد و تکیه‌گاهش فقط خدا بود.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران ابراز داشت: دشمن چون دیگر ابزاری برای مبارزه با ما ندارد به دنبال تصویرسازی غلط است. در طول این چهل سالی که از انقلاب اسلامی گذشت موج تروریسم، تجزیه طلبی، جنگ نظامی، جنگ سیاسی، انواع فتنه‌ها و جنگ فرهنگی و اقتصادی دشمن به جایی نرسید و شکست خورد.

وی اذعان داشت: دشمن چهل سال علیه ما تهاجم فرهنگی کرد که نتیجه آن حضور دو میلیون جوان در پیاده روی اربعین بود. اگر تهاجم فرهنگی اثر داشت الان دیگر روحیه انقلابی‌گری و شهادت طلبی در میان ملت عزیزمان نداشتیم.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: دشمن چهل سال ما را تحریم کرد و به اذعان خود 8 سال ما را گرفتار تحریم فلج کننده کرده است و به حساب خود می‌خواست که دیگر صف نانوایی وجود نداشته باشد؛ الان هشت سال گذشته است ولی صف نانوایی و حتی شیرینی فروشی هم شلوغ است.

وی تصریح کرد: امروز تنها تکیه گاه دشمن ایجاد فضای مجازی در مقابل فضای واقعی و تصویرسازی غلط است.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران گفت: امروز ما مستقل‌ترین کشور دنیا بدون هیچ خدشه‌ای هستیم و تمام دوست و دشمن به این مطلب اذعان دارند.

وی ادامه داد: انقلاب ما در حال پیشرفت و حرکت رو به جلو است لذا دشمن می‌خواهد ایران را به عقب بکشاند چون به پیروزی‌های مکرر دست یافته است.

سردار نقدی با بیان اینکه امروز مردم سالاری در اوج خود و مشارکت مردم در تحولات سیاسی کشور زبانزد است، اظهار داشت: برخی وجود ولایت فقیه را دیکتاتوری می‌دانند این در حالی است که ولی فقیه ستون اصلی مردم سالاری دینی و آزادی است.

وی اشاره داشت: امریکا در همه عرصه‌ها بویژه عرصه اقتصادی در حال افول است. امریکا پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیشتر از 1000 میلیارد دلار دخیره ارزی داشت اما امروز بیش از 20 هزار میلیارد دلار بدهی دارد و اکر با این روند پیش رود در سال 2030 اعلام ورشکستگی اقتصادی باید بکند.

معاون فرهنگی سپاه بیان داشت: واقعیت اقتصادی امریکا این است که این کشور 20 سال است حرفی برای گفتن در دنیا ندارد. اوضاع داخلی امریکا به شدت هرج و مرج دارد ولی نسبت به این قضیه سانسور خبری دارند و انعکاس نمی‌دهند.

وی یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران برکاتی برای مردم ایران و جامعه بشری داشته است که هر موردش شکرگذاری می‌خواهد. انقلاب اسلامی به حکومت مستبد چندهزار ساله شاهنشاهی پایان داد و مردم سالاری دینی را برای مردم به ارمغان آورد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار