تجمع حماسی بسیجیان سپاه ناحیه ابهر به مناسبت سالروز تاسیس بسیج مستضعفین

همزمان با گرامیداشت هفته بسیج و سالروز تاسیس بسیج مستضعفین تجمع حماسی بسیجیان شهرستان ابهر 5آذر ماه با حضور حیدری فرماندارشهرستان ابهر ،سرهنگ فروزنده فرمانده سپاه ناحیه ابهر ،حجت الاسلام محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر وجمعی از مسئولین و عموم مردم در مصلی نماز جمعه ابهر برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۸۴۷۴۵
|
۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹

درابتدای این مراسم سرهنگ فروزنده فرمانده سپاه ناحیه ابهربا تبریک هفته وحدت و ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام (ص) ، امام جعفرصادق (ع) و هفته بسیج بااشاره به فرمایش امام خمینی (ره) افزود: بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: بسیج در این چهل سال آموخت که راه نجات پیروی از دستورات امام و رهبری و ولی فقیه است و ما بسیجیان در این چهل سال آموختیم که باید روی پای خود بایستیم.
فرمانده سپاه ناحیه ابهر در ادامه با اشاره به دستاوردهای عظیم بسیج در عرصه های مختلف علمی ،فرهنگی ،سیاسی ،اقتصادی و نظامی افزود:بسیج در عرصه نظامی در طول این چهل سال درعرصه نظامی قوی ترین ساختارو تجهیزات نظامی را برای خود فراهم آورده است .
سرهنگ فروزنده در ادامه بااشاره به نقش اقشار مختلف بسیج پزشکی ،مهندسی وکارگری اظهار کرد: اقشار مختلف بسیج امروزحاضرند برای دفاع از کشور جان خود را فدا نمایند.
در ادامه این مراسم عسگری رئیس شورای اسلامی شهر ابهر باتبریک هفته بسیج وولات پیغمبر گرامی اسلام (ص) و امام صادق (ع) با شاره به حضور حماسی بسیجیان دراین مراسم افزود:حضور شما بسیجیان در این همایش به عنوان مدرسه عشق یادآورایثار و فداکاری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ولبیک به ندای مقام معظم رهبری می باشد.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به نقش بسیج افزود: بسیج در حال حاضر به عنوان شجره طیبه است که در غالب اقشار مختلف پزشکی ،مهندسی و کارگری دارای ریشه تنومندکه در پیشرفت کشور نقش مهم و اساسی دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار