فرمانده سپاه دهگلان:

برگزاری رزمایش ارتقای توان رزمی بسیجیان در برابر توطئه‌های دشمنان است

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه دهگلان گفت:برگزاری رزمایش ارتقای توان رزمی بسیجیان در برابر توطئه‌های دشمنان است.
کد خبر: ۹۰۸۴۷۳۹
|
۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  رزمایش نمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله (۲) با حضور مسئولان و گردان بیت المقدس ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان به مناسبت هفته وحدت و هفته بسیج در این شهرستان برگزار شد.

در این رزمایش سرهنگ محمد امانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهگلان با اعلام اینکه آمادگی قاطع بسیجیان در مقابله با توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از جمله منویات رهبر معظم انقلاب است، اظهار کرد: برگزاری اینگونه رزمایش‌ها در طول سال منجر به ارتقای توان رزمی بسیجیان در جهت مقابله با توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی است که این مهم از تأکیدات فرماندهی معظم کل قوا نسبت به نیروی مقاومت بسیج در سراسر کشور است.


فرمانده سپاه دهگلان بیان کرد: هدف از برگزاری رزمایش حضور، پشتیبانی وحمایت بسیجیان سلحشور از رهنمود‌های فرمانده کل قوا حضرت آیت امام خامنه‌ای ونظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر هرگونه تعدی، توطئه ودسیسه مخالفان است.


امانی یادآور شد: پیام این رزمایش به دشمنان خارجی و تعداد معدود عناصر خودفروخته داخلی هم این است که مردم قدرشناس ایران اسلامی هستند و به لطف الهی به پای انقلاب خود با تمام وجود ایستاده و با تأسی به مولایشان امام حسین (ع) با تمام وجود در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی خواهند ایستاد و با همدلی و همراهی مشکلات موجود را پشت سر خواهند گذاشت.



تفکر بسیجی می‌تواند بهترین راهکار دربابر تهدید دشمن باشد



فرمانده ناحیه مقاومت سپاه دهگلان ضمن تبریک به مناسبت تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی در آذر ماه ۵۸ و هفته بسیج گفت: تفکر بسیجی و تکیه بر توانمندی‌های بسیجیان می‌تواند در برابر تهدید‌ها و تحریم‌ها بهترین راهکار باشد.


وی در ادامه گفت: امروز بسیج به عنوان مظهر اقتدار ایران اسلامی در همه صحنه‌ها حضور دارد و دشمنان ما نیز از تفکر بسیجی که غالب بر کشور است و به واسطه آن قله‌های رفیع موفقیت طی شده است، هراس دارند.



هفته وحدت الفت و یکدلی را درجامعه تحکیم بخشید


سرهنگ امانی در ادامه با اشاره به فراسیدن ما میلاد پیامبر (ص) و هفته وحدت اظهار داشت: بی گمان هفته‌ی وحدت در تاریخ انقلاب اسلامی نقطه عطفی شد که روحیه برادری، الفت، مهربانی و یکدلی را در جامعه تحکیم بخشید.



وی بیان داشت: امنیت و آرامش پایدار در کشور و حرکت روبه رشد نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمامی عرصه‌ها از نتایج بسیار ارزشمند وحدت و انسجام ملت ایران اسلامی است.



فرمانده سپاه دهگلان گفت: هفته وحدت مجال تفرقه افکنی از بیگانگان را در ایران اسلامی گرفت که اکنون همه جهانیان شاهد اتحادی مثال زدنی ملت ایران اسلامی هستند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات