خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج جانشین فرماندهی و پرسنل انتظامی با مجموعه ناحیه سپاه هندیجان دیدار داشتند که در این باره فرمانده ناحیه سپاه ضمن خوش آمد گویی گفت : نیروهای سپاه و بسیج همواره با انتظامی همکاری و تعاملی خوبی در برنامه ها و مخصوصا امنیت شهرستان دارد.
کد خبر: ۹۰۸۴۷۳۶
|
۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد پیش از ظهر چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: اهداف سپاه و بسیج و انتظامی و دیگر نیروهای مسلح در جهت خدمت به مردم و دفاع از دستاوردهای انقلاب و آرمان های امام راحل و شهدا یکی هست و تحت فرماندهی مقام معظم رهبری انجام وظیفه می نماید.

وی افزود: افتخار دارم که تعامل خوبی میان فرماندهی و پرسنل انتظامی با مجموعه ناحیه سپاه و بسیج در شهرستان هندیجان بر قرار است و این همکاری موجب ارتقای بیشتر امنیت در شهرستان می شود.

در ادامه دیدار جانشین فرماندهی انتظامی هندیجان سرهنگ بزرگمهر اظهار داشت : بسیج و سپاه موجب افتخار کشور است که با جان ودل با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری از ایران اسلامی با شجاعت و ایثار کامل دفاع می کنند .

وی افزود : بسیجیان در دوران هشت سال دفاع مقدس با نثار خون مطهر خود دشمنان اسلام را شکست دادن و اجازه هیچ گونه تهدید و تجاوزی را به دشمنان ندادند.

وی بابیان همکاری خوب انتظامی و سپاه گفت: در برنامه های متنوع سطح شهرستان تعامل و همکاری خوبی میان سپاه و انتظامی وجود دارد که اینگونه همکاری ها موجب پیشرفت و ارتقای امنیت و آرامش برای مردم شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها