خبرهای داغ:
باتلاش و پیگیری بسیج فرهنگیان سیدالشهداء و جمعی از خیرین در هفته بسیج کمک هزینه درمانی به یک دانش آموز سرطانی در شهرستان لالی شد و همچنین فرمانده ناحیه سپاه لالی و تعدادی از مسئولان بسیج شهرستان با بیمار سرطانی دانش آموز ابتدایی خانم زهرا احمدی عیادت شد.
کد خبر: ۹۰۸۴۷۳۲
|
۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در لالی ، فرمانده ناحیه سپاه لالی و مسئول کانون بسیج فرهنگیان و جمعی از مسئولان بسیجی شهرستان لالی در هفته وحدت و هفته بسیج با بیمار سرطانی دانش آموز ابتدایی خانم زهرا احمدی دیدار و از نزدیک جویای احوال وبرای سلامتی وی دعا نمودند. 
 
بسیج فرهنگیان لالی با کمک خیرین کمک های خوبی برای دانش آموزان بی بضاعت از ابتدای سال تحصیلی ودر مراسمات مختلف داشته اند که در این باره ناحیه سپاه لالی با همکاری گروه های جهادی بسیج اقدامات خوبی با توزیع بسته های لوازم التحریر در میان دانش آموزان مناطق محروم شهرستان انجام داده اند . 
 
بسیج فرهنگیان سید الشهداء(ع) شهرستان لالی با بررسی و هماهنگی مناطق محروم را شناسایی و تعدادی کیف و بسته های لوازم التحریر در میان عشایر این مناطق توزیع نمودند که اینگونه اقدامات خداپسندانه همچنان ادامه دارد .
ارسال نظرات
پر بیننده ها