خبرهای داغ:
فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: ازبین‌بردن انقلاب، حزب‌الله لبنان و برکنار کردن بشار اسد از حکومت سوریه از اهداف مهم استکبار بود که با شکست روبه‌رو شد
کد خبر: ۹۰۸۴۷۳۱
|
۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان، سردار رحیم نوعی اقدم در همایش بزرگ پایداری بسیج که به‌ مناسبت گرامی‌داشت هفته بسیج در سالن شهدای بسیج این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: تکنولوژی، تجهیزات، فعالیت‌ها و برتری‌های اطلاعاتی همه برای دشمن بود اما ایران با قدرت و عظمت توانست در عرصه بین‌المللی پیشرفت کند و به ایمن‌ترین مرز دنیا تبدیل شود.

نوعی اقدم افزود: حمایت آمریکا از داعش و ممانعت از آزادسازی حلب توسط نیروهای مقاومت از جمله نقاطی بود که آمریکا خود را در صحنه دفاع از تروریست نشان داد.

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: اوج شکست داعش را زمانی دیدیم که با لباس زنانه قصد فرار از دست نیروهای مقاومت را داشتند و  شعارهای "لبیک یا حسین‌" رزمندگان اسلام که گاهی در فضای خاک‌ریز طنین‌انداز می‌شد، دشمن را به عقب‌نشینی سوق می‌داد.

وی تصریح کرد: مدافعان حرم توانستند با استمداد طلبیدن از ائمه اطهار (ع)  65 درصد از خاک سوریه و نیمی از خاک عراق را از زیر چکمه‌های داعش بیرون بیاورند.

 
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها