خبرهای داغ:
علی اکبرمرشدی فر
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در حضور استاندار اصفهان گفت: مدیران باید با صداقت در راه رضای خدا گام برداشته و به مردم خدمت کنند.
کد خبر: ۹۰۸۴۷۱۲
|
۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵

مدیران در نظام توحیدی باید با اخلاص گام بردارند

 به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان، آیت‌الله عبدالنبی نمازی عصر امروز در دیدار با استاندار اصفهان با قدردانی از هیئت دولت برای انتخاب استاندار جدید اصفهان اظهار داشت: پذیرش این مسئولیت خطیر و سنگین است و  پذیرفتن  مدیریت  در این شرایط بحرانی و نبرد همه جانبه سیاسی، نظامی، فرهنگی و اقتصادی قابل تقدیر است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان افزود: مدیران در نظام توحیدی باید با اخلاص گام بردارند و تا با تلاش خود و توکل الهی مشکلات را برطرف کنند.

وی بیان کرد: ریاست در نظام توحیدی وسیله‌ای برای کمک به نظام جمهوری اسلامی است و این افراد با پذیرش بار مسئولیت با خداوند معامله می‌کنند زیرا پیروزی این انقلاب بزرگ خواست خداوند متعال بوده است.

نمازی تاکید کرد: همان گونه که پیروزی انقلاب دلیل پیوند رهبری امام راحل و قیام مردم شریف ایران بود، تداوم  آن نیز با مقام معظم رهبری و پشتیبانی مردم  امکان پذیراست زیرا ولایت و امت در نظام سیاسی اسلام از ارکان با اهمیت محسوب می‌شود.

 امام جمعه کاشان عنوان کرد: افرادی کهتفکرشان برطرف شدن مشکلات کشور براساس سازش با آمریکا است، در جبهه استکبار قرار دارند و وجودشان برای مدیریت کشور نه تنها مفید نیست بلکه مضر است.

در این دیدار  عباس رضایی آب را مسئله اصلی و مهمترین مشکل این استان اصفهان دانست و اظهار داشت: با برطرف شدن این مشکل به طور یقین امید و نشاط بیشتری بر استان حاکم می‌شود.

استاندار اصفهان با قدردانی از تلاش همه مدیران و مسئولان قبلی و بهره‌گیری از زحمات آنها افزود: تلاش می‌کنم که با در نظر گرفتن رعایت دقیق مسائل کارشناسی و پیگیری و زحمات مسئولان قبلی و فعلی، صاحبان اندیشه و سازمان‌های مردم نهاد با نظر کارشناسی تمام هم و غم خودم را برای اصلی‌ترین مشکل استان به‌کار  ببندم.

رضایی تصریح کرد: با برطرف شدن مشکل آب در استان اصفهان رونق و کسب کار به ویژه برای کشاورزان فهیم و بزرگ اصفهان که با سختی روبه‌رو هستند برطرف می‌شود و رونق کشاورزی و تولیدات باغی بیشتر در نتیجه استانی آبادتر را پیش رو خواهیم داشت.

وی افزود: برای برطرف کردن مشکل آب در این استان مدیران، استانداران قبلی و نمایندگان مردم این استان در مجلس شورای اسلامی زحمت‌های زیادی را متحمل شده‌اند که همه را پاس داشته و از تجربیات و تحقیقات آنها استفاده می‌کنیم

ارسال نظرات
پر بیننده ها