قائم مقام مدیرعامل خبرگزاری فارس گفت: فعالیت جدیدی که به تازگی در خبرگزاری فارس انجام شده است، ایجاد بخش «فارس من» است که به نوعی منعکس‌کننده نظرات مردمی است و تعامل مردمی در این رسانه را افزایش می‌دهد.
کد خبر: ۹۰۸۴۶۹۷
|
۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۵:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، عباس درویش توانگر قائم مقام مدیرعامل خبرگزاری فارس صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر خبرگزاری فارس در استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر همواره مهد مقاومت و حماسه‌آفرینی بوده است.

قائم مقام مدیرعامل خبرگزاری فارس: باید اعتماد را به مردم برگردانیم/ تصاویر

وی اضافه کرد: مقابله رئیسعلی دلواری و هم رزمانش با انگلیسی‌ها و خردکردن ابهت پوشالی آمریکا توسط شهید نادر مهدوی و یارانش نمونه‌ای از حماسه‌های آفرینی‌های مردم در استان بوشهر بوده است.

قائم مقام مدیرعامل خبرگزاری فارس خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران الگوی بی نظیری از خود در سطح جهان ارائه کرده است و شاهد صدور انقلاب در کشورهای مختلف هستیم که از جمله دستاوردهای انقلاب، تقویت روحیه مقاومت بوده است که در کشورهای یمن، سوریه، عراق، غزه و . . . این مهم را می‌بینیم.

وی با اشاره به اینکه نیروهای مقاومت با الگوگیری از مقاومت ملت ایران ضربه‌های سنگینی را به دشمنان وارد می‌کنند، افزود: همه اینها از دستاوردهای انقلاب اسلامی و از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

توانگر با اشاره به تلاش گسترده دشمنان نظام برای ضربه‌ زدن به این نظام ادامه داد: از همه توان و ظرفیت خود استفاده می‌کنند تا بین مردم و نظام فاصله بیاندازند و شیرینی و حلاوت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را در کام مردم تلخ کنند و در این راستا واقعیات را وارونه جلوه می‌دهند.

قائم مقام مدیرعامل خبرگزاری فارس: باید اعتماد را به مردم برگردانیم/ تصاویر

وی با تاکید بر لزوم تقویت خودباوری در سطح کشور بیان کرد: ظرفیت‌های بسیاری در سطح کشور وجود دارد که روز به روز شاهد کشف بخشی از این ظرفیت‌ها هستیم و باید قدر این منابع و معادن و . . . را بدانیم و با تکیه بر توان و ظرفیت داخلی در مسیر توسعه و پیشرفت حرکت کنیم.

قائم مقام مدیرعامل خبرگزاری فارس با بیان اینکه تکیه بر کشورهای خارجی ما را به جایی نمی‌رساند، افزود: باید از منابع عظیم موجود در کشور به خوبی استفاده کرده و اعتماد را به مردم برگردانیم.

وی به فعالیت‌های خبرگزاری فارس اشاره کرد و گفت: فعالیت جدیدی که به تازگی در خبرگزاری فارس انجام شده است، ایجاد بخش «فارس من» است که به نوعی منعکس‌کننده نظرات مردمی است و تعامل مردمی در این رسانه را افزایش می‌دهد. این بخش با استقبال خوبی روبرو شده است و می‌تواند ارتباط دو سویه بین مردم و رسانه را تقویت کند.

قائم مقام مدیرعامل خبرگزاری فارس: باید اعتماد را به مردم برگردانیم/ تصاویر

نصرالله شفیعی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز در این مراسم اظهار داشت: خبرنگاران و اصحاب رسانه رسالت بسیار مهم و حساسی را بر عهده دارند و این رسالت برای خبرنگاران ارزشی سنگین‌تر است.

وی با تاکید بر لزوم ترویج ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های امام و منویات رهبری در رسانه‌ها تصریح کرد: رسانه‌ها باید جریان‌ساز باشند و علاوه بر انعکاس اخبار و رویدادهای روزمره و صحبت‌های مسئولان، در راستای جریان‌سازی صحیح حرکت کنند.

قائم مقام مدیرعامل خبرگزاری فارس: باید اعتماد را به مردم برگردانیم/ تصاویر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: در صورتی که رسانه‌ای به خوبی در مسیر جریان‌سازی حرکت نکند، رسالت خود را به درستی انجام نداده است.

وی شجاعت را از دیگر ویژگی‌های خبرنگاران دانست و با تاکید بر لزوم انجام نقدهای سازنده برای اصلاح امور، ادامه داد: انتقاد صحیح می‌تواند اثرات بسیار خوبی در جامعه داشته باشد و خبرنگاران باید با شجاعت در این زمینه فعال باشند.

شفیعی با اشاره به اینکه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، گفت: بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در کنار نقدها باید مد نظر قرار بگیرد و مردم در جریان خدمات این نظام و انقلاب قرار بگیرند.

وی به رویش‌های جدید در انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: نمونه این رویش‌ها خبرنگاران توانمندی است که پای به عرصه رسانه گذاشته‌اند و شاهد شکوفایی آنها هستیم.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر نیز در این نشست به اهمیت فعالیت رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: انقلاب ما انقلابی جهانی است و مسئولیت در این انقلاب از اهمیت و ارزش بسیار بالایی برخوردار است.

غلامرضا جمالی تصریح کرد: باید وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم و تکلیف خود را برای فراهم ساختن شرایط تشکیل حکومت جهانی اسلامی به خوبی ادا کنیم.

قائم مقام مدیرعامل خبرگزاری فارس: باید اعتماد را به مردم برگردانیم/ تصاویر

عبدالله نجفی مسئول بسیج رسانه استان بوشهر نیز در این مراسم اظهار داشت: کار در مجموعه خبرگزاری‌ها بسیار سخت و طاقت‌فرسا است و افرادی که در این حوزه فعالیت دارند سختی‌های بسیاری را تحمل می‌کنند.

وی با تاکید بر نقش بسیار مهم نیروی انسانی در فعالیت‌های رسانه‌ای افزود: باید قدر تک تک افراد فعال در این حوزه را بدانیم از جمله اسماعیل حاجیانی خبرنگار پرتلاش استان که اکنون در بستر بیماری است و نیازمند دعای خیر مردم است.

در این مراسم سید احمد موسوی به عنوان سرپرست خبرگزاری فارس بوشهر معرفی شد و از تلاش‌های ایمان ندومی، مجید رضایی و مهرداد جشنی‌پور سرپرستان سابق این خبرگزاری در استان بوشهر تجلیل شد.

قائم مقام مدیرعامل خبرگزاری فارس: باید اعتماد را به مردم برگردانیم/ تصاویر

قائم مقام مدیرعامل خبرگزاری فارس: باید اعتماد را به مردم برگردانیم/ تصاویر

منبع: پایگاه خبری تحلیلی سوک

ارسال نظرات