فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در دیدار با عباس درویش توانگر قائم مقام مدیر عامل و رضا سیفی سردبیر استان های خبرگزاری فارس، گفت: لازم است اقدامات رسانه ها در مقابله با دشمن، تهاجمی باشد.
کد خبر: ۹۰۸۴۶۹۱
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵

اقدامات رسانه ها در مقابله با دشمن، تهاجمی باشدبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو اظهار کرد: ما با تمام توان خود به خصوص در بعد رسانه ای قادریم در هر شرایطی، آمریکا را وادار به تسلیم در مقابل انقلاب اسلامی کنیم.

وی اظهار کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، رسانه های ما در هر شرایطی می توانند در مقابل سخت ترین تهدیدهای آمریکا مقابله کنند که خبرگزاری فارس در این زمینه، کارنامه درخشانی دارند.

فرمانده سپاه استان بوشهر ایران را کشوری قدرتمند عنوان و تأکید کرد: ما آغاز کننده هیچ گونه تهاجمی در هیچ عرصه ای نیستیم اما معتقدیم در مقابله با دشمن لازم است به صورت هجومی حرکت کنیم چرا که اگر ما در مقابله با دشمن صرفاً به صورت تدافعی عمل کنیم در مقابل، دشمن علیه ما به حرکت تهاجمی می پردازد.

سردار رزمجو استان بوشهر را استانی با سوژه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، تبلیغی و نظامی برشمرد و خاطرنشان کرد: استان بوشهر با داشتن سابقه مبارزه با استعمار انگلیس و استکبار جهانی و دارا بودن جزیره خارگ که بیش از 90 درصد نفت ایران از آن جا صادر می شود، پارس جنوبی و نیروگاه هسته ای و ظرفیت های گوناگون دیگر، استانی مهم از لحاظ رسانه ای محسوب می شود که رسانه ها و به خصوص خبرگزاری فارس در پوشش رسانه ای آن نقش مهمی بر عهده دارند.

وی در پایان ضمن تشکر از زحمات مهرداد جشنی پور سرپرست سابق خبرگزاری فارس استان بوشهر و اعلام آمادگی همکاری با سید احمد موسوی سرپرست جدید این خبرگزاری در استان، بر لزوم حفظ و استمرار اقتدار، قداست، ابهت، وحدت و ایستادگی بیش از پیش در خبرگزاری فارس تأکید کرد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات