حتی شکست شیشه این موسسه نیز باعث نشد کک کسی بگزد و همه پرداخت این پولها را به روزهای اینده موکول کردند که حاصل ان به یکساله شدن وعده ها انجامید.
کد خبر: ۹۰۸۴۶۸۳
|
۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج، آذرماه سال گذشته با دستور دادستان کشور تمامی موسسات مهر و امید در استان ایلام پلمپ و متولیان ان نیز بازداشت شدند.
در شهرستان دره شهر نیز این موسسه با طلب ۳ میلیار تومانی مردم پلمپ و عملا دست انان از پولهایشان کوتاه شد.
در دی ماه ۹۶  با حکم دادستان برای جمع اوری اقساط تسهیلات  و پرداخت گوشه ای از مطالبات مردم این موسسه فک پلمپ شد اما این نیز افاقه نکرد و دست مشتریان این بانک همچنان از خرمای بر نخیل باز ماند تا تکرار جریان موسسه ارمان مجدد اینبار در مهر و امید شکل گیرد.
حتی شکست شیشه این موسسه نیز باعث نشد کک کسی بگزد و همه پرداخت این پولها را به روزهای اینده موکول کردند که حاصل ان به یکساله شدن وعده ها انجامید.
در اوایل روزهای سالجاری در مصاحبه ای از مسئولان قرار بود تا شهریور ماه مبلغی از پول مردم بحساب انان پرداخت شود این نیز محقق نشد تا عملا کورسوی امید نیز از مشتریان گرفته شود.
امروز در سالگرد پلمپ این موسسه هنوز هم مردم بلاتکلیف و سرگردانند و پولهای انها که عملا ارزششان حال به یک دهم رسیده بلوکه شده و همچنان وعده های سرخرمن اقایان ادامه دارد.
کلا مسئولان از استاندار گرفته تا رده های پایینتر نیز گویی فراموش کرده اند که پول مردم را تا قبل معضل شدن موضوع پیگیری کنند.
شاید تنها امید مردم به دکتر خسروی دادستان جدید ایلام باشد که قاطعانه پیگیر این نوع مشکلات بوده و اینبار نیز چشم امید مردم ناامید از مسئولان به وی خواهد بود.
البته امیدواریم  استاندار نیز نه مانند قبل بلکه با جدیت فراوان پیگیر و مانند دغدغه اشتغال برای پول از دست رفته مردم نیز بغض کند.

 

ارسال نظرات