خبرهای داغ:
مرحله منطقه‌ای سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن كاركنان كادر و وظیفه سپاه استان‌های جنوب كشور به میزبانی سپاه فجر در شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۴۶۸۰
|
۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷
به گزارش تنویر؛ مرحله منطقه‌ای سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن كاركنان كادر و وظیفه سپاه استان‌های جنوب كشور شامل فارس، هرمزگان، بوشهر و كرمان در سالن پیامبر اعظم(ص) كنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید سپاه فجر فارس برگزار شد.
 
محسن خبیر، مدیر قرآن و عترت سپاه فجر در حاشیه این مسابقات به خبرنگاران گفت: این مسابقات با حضور ۵ رده سپاه فجر فارس، سپاه كرمان، سپاه هرمزگان و سپاه بوشهر و رده‌های دریایی كل سپاه در حال برگزاری است.

این مسابقات رتبه‌بندی ندارد
وی با بیان اینكه این مسابقات رتبه‌بندی ندارد، افزود: در این مسابقات هر شخصی كه حائز امتیاز لازم شود به مرحله كشوری كه در اسفندماه امسال به میزبانی مشهد مقدس برگزار می‌شود، راه پیدا می کند.

خبیر با تصریح اینكه در این مسابقات ۱۰۰ نفر از شركت‌كنندگان برگزیده مرحله استانی شركت كرده‌اند، گفت: داوران این مسابقات در تمام مناطق كار داوری این مرحله از مسابقات را به عهده دارند.

اسامی هيئت داوران
مدیر قرآن و عترت سپاه فجر فارس اظهار كرد:‌ داوران این مرحله شامل محمد دیانت، مدیر قرآن و عترت ستاد كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ مهدی گتمیریان، مسئول مسابقات قرآن ستاد كل سپاه، حمید جلیلی و وحید باقرنژاد هستند.
 
بنا بر این گزارش، این مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت تحقیق و ترتیل، اذان و مفاهیم قرآن از صبح چهارشنبه 7 آذر آغاز و تا هنگام اذان مغرب و عشاء در سالن پیامبر اعظم(ص) كنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس ادامه داشت.
 
همچنین در حاشیه این مسابقات از قادر شفیعی، معاون سابق روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر و زهرا عسكری، خبرنگار خبرگزاری ایكنا به عنوان خبرنگار تنها رسانه قرآنی استان فارس تجلیل به عمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها