فرمانده سپاه شهرستان طرقبه شاندیز خبر داد:
فرمانده سپاه شهرستان طرقبه شاندیز از راه اندازی ۱۶ صندوق قرض الحسنه در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۴۶۷۶
|
۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان طرقبه شاندیز با نام "شکوه ایستادگی" با حضور بیش از هزاران نفر از بسیجیان و مردم ولایت مدار این شهرستان همزمان با سالروز تشکیل بسیج در محل حسینیه حضرت علی اصغر (ع) شهر طرقبه برگزارشد.

سرهنگ پاسدار قدیر اسدزاده، فرمانده سپاه شهرستان طرقبه شاندیز در این اجتماع باشکوه ضمن تبریک هفته بسیج بیان کرد: بسیجیان در سراسر کشور آمادگی حضور در تمام عرصه هابرای دفاع از ارزش‌های اسلامی را دارند.

وی بااشاره به حضور چشمگیر و فعال بسیجیان طرقبه شاندیز در عرصه‌های مختلف تاکیدکرد: در عرصه‌های فرهنگی اجتماعی، آموزشی، خدمات رسانی به محرومین جامعه، اقتصاد مقاومتی و کارگاه‌های کارآفرینی بسیجیان این شهرستان پرونده پرافتخار و درخشان دارند.

سرهنگ اسدزاده با اشاره به برگزاری اردو‌های جهادی تصریح کرد: این اردو‌ها باهدف خدمات رسانی به محرومین جامعه و محرومیت زدایی در مناطق مختلف کشور و درون استانی و شهرستانی توسط بسیجیان طرقبه شاندیز برگزارشده که از نمونه‌های بارز آن حضور جهادگران بسیجی این شهرستان در مناطق زلزله زده کرمانشاه است.

وی افزود: مرمت مساجد، مدارس، خانه‌های مردم در قسمت‌های محروم شهر، پاکسازی محیطی رودخانه‌ها از جمله اقدامات بسیج برادران در اردو‌های جهادی است و همچنین برگزاری کارگاه‌های آموزشی؛ قرآنی، خیاطی، طب اسلامی، مشاوره خانواده وسبک زندگی اسلامی از جمله اقدامات بسیج خواهران دربخش اردو‌های جهادی است.

فرمانده سپاه شهرستان طرقبه شاندیز با اشاره به فعالیت در عرصه اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی افزود: بسیج خواهران در این بخش فعالیت‌های عالی و درخشانی داشته اند از جمله ایجاد کارگاه‌های تولیدی کوچک صنایع دستی و هنر‌های سنتی در همه زمینه‌ها باهدف اشتغال و کارآفرینی که در این بخش خواهران بسیجی شهرستان رتبه اول استان را کسب کردند.

وی با اشاره به حضور فعال بسیجیان در حفظ امنیت شهرستان تاکید کرد: گشت‌های امنیتی در سطح شهرستان در مناسبت‌های مختلف باحضور فعال بسیجیان و باهدف تامین امنیت و آرامش مردم ولایت مدار طرقبه شاندیز نیز از جمله برگ‌های زرین افتخارات بسیج این شهرستان است.

سرهنگ اسدزاده به حضور بسیجیان در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و تربیتی اشاره و اظهارکرد: ساماندهی تعداد ۲۰۰ حلقه صالحین در رده‌های مختلف سنی بارویکرد معرفتی، تربیتی و فرهنگی، برگزاری جلسات هم اندیشی با موضوعات اصول و اعتقادات و همچنین دیدار مداوم با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران از جمله اقدامات فرهنگی اجتماعی بسیج است و همچنین برگزاری کارگاه‌های مشاوره خانواده و ازدواج باهدف تحکیم بنیان خانواده که از نتایج درخشان آن به ثمر رسیدن ۷ مورد ازدواج آسان در شهرستان است.

وی افزود: تهیه و توزیع ۴۵۰ سبد کالا در بین نیازمندان و محرومان شهرستان، تهیه تعداد ۲۷ جهیزیه برای نوعروسان نیازمند و ۱۵ سیسمونی نوزاد جهت اهدا به خانواده‌های محروم و بی بضاعت در سطح شهرستان طرقبه شاندیز از دیگر فعالیت‌های بسیجیان شهرستان در راه خدمات رسانی به محرومان جامعه است.

فرمانده سپاه شهرستان با تاکید به فعالیت در حوزه اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی تصریح کرد: راه اندازی تعداد ۱۶ صندوق قرض الحسنه در سطح شهرستان باهدف وام دهی و ایجاد اشتغال برای خانواده‌های محروم و بی بضاعت و حمایت از کارگاه‌های تولیدی کوچک کارآفرینی از جمله اقدامات بسیج شهرستان در حوزه اقتصادی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها