فرمانده سپاه امام رضا (ع) بیان داشت: پایگاه‌های مقاومت واحد تشکیلاتی بسیج هستند و باید در زمینه‌های فکری و تربیتی قوی و مستحکم و خودجوش باشند.
کد خبر: ۹۰۸۴۶۶۸
|
۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار نظری در جمع فرماندهان پایگاه‌های سپاه ناحیه حر مشهد در اولین جشنواره مالک اشتر ناحیه محور سپاه ناحیه حر اظهار داشت: پایگاه‌های مقاومت واحد تشکیلاتی بسیج هستند و باید قوی و مستحکم و خودجوش در زمینه‌های فکری و تربیتی باشند. یعنی پایگاه‌های مقاومت باید یک جوشش فکری داشته باشند و توجه لازم نسبت به اینکه پایگاه مقاومت محل نیروسازی برای نظام مقدس اسلامی است را نیز داشته باشند. جوانان متدین و انقلابی هنگامی که وارد پایگاه‌های مقاومت می‌شوند و در یک مکان تربیتی به نام مسجد فعالیت می‌کنند بدیهی است که این نیروسازی باید برمبنای یک حرکت طبیعی صورت گیرد. باید عزیزانی که در پایگاه‌های مقاومت بسیج دور هم جمع میشوند، زمینه فکر کردن پیدا کنند و در ارتباط با مسائل مختلف مشورت داشته باشند و طرح و برنامه هم برای بسیجیان پایگاه و هم برای مردم محله پیش بینی و برنامه ریزی کنند.


فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: این فکرکردن‌ها و مشورت کردن‌ها در پایگاه بسیج در عین حال سازندگی را نیز به دنبال دارد و یاد گرفته می‌شود که چطور فکر و کار جمعی کنیم؟ چطور نگران محله و اعضای پایگاه بسیج باشیم؟ و چگونه گره‌ها و مشکلات ایجاد شده را با هم فکری حل کنیم و راه حل پیدا کنیم؟ فرماندهان پایگاه‌های مقاومت باید این زمینه‌ها را برای بسیجیان فراهم کنند و خودجوشی در فکر و اقدام و خودجوشی در ظرفیت سازی معنوی و هم ظرفیت سازی مادی را در پایگاه به دست آورند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) افزود: خودجوشی در تدبیر، خودجوشی در ایجاد ظرفیت و اقدام، نگاه و دیدگاهی است که در فرماندهان پایگاه‌های مقاومت باید وجود داشته باشد و تقویت گردد که نتیجه این رویکرد فعال‌تر شدن پایگاه‌های مقاومت بسیج و ایجاد حرکت‌های خودجوش در سطح پایگاه‌ها چه درحوزه نرم افزاری و چه در حوزه عملیات میشود

وی در ادامه گفت: همانطورکه امام راحل فرمودند این انقلاب، انقلاب پابرهنه هاست؛ و این واقعیتی است که وجود دارد و حفظ این نظام در مدت ۴۰ سال و گسترش امواج انقلاب اسلامی همه بر پایه مردم متدین و انقلابی بوده است و بار این نظام بر روی دوش همین قشر از جامعه قرار دارد و این مردم متدین و انقلابی علیرغم همه گرفتاری‌ها و مشکلات، اما با ارتباط قلبی با انقلاب و ولایت باعث شده همه این مشکلات هضم شود و در همه‌ی جبهه ها، چه جبهه‌های حفاظت از ارزشها، دفاع از حرم، جبهه‌های مربوط به سازندگی، موضوعات فرهنگی همین مردم انقلابی و ولایتمدار در این میدان‌ها حضور دارند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پایان گفت: انشاالله در آینده نزدیک ۴۰ سالگی انقلاب را به کوری چشم معاندین نظام و انقلاب به جشن خواهیم نشست و مولفه‌ی قدرت معنوی و دست خدایی حافظ این انقلاب است و البته این برکت و عنایت نازل می‌شود بر تلاش عزیزان بسیجی و کسانی که پرچم‌های خطوط مقدم مبارزه را به دست دارند و با بصیرت و تلاش درمقابل همه تهدیدات دنیای استکبار می‌ایستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها