مصطفی برزگر
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:
حجت الاسلام علیمحمدی ، گفت: دشمنان این نظام به دنبال خستگی ، یأس و ناامیدی ما از نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و هدف اصلی آنان این است که ما را از مسیری که 220 هزار شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم کردایم ، منحرف کنند.
کد خبر: ۹۰۸۴۶۶۶
|
۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام علیمحمدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، در جمع خانوداده های متوفای بازنشسته سپاه امیرالمومنین(ع) ، گفت: ما باید همیشه در راه شهدا و همسنگران آنها حرکت کنیم و یاد و خاطره ی آنان را زنده نگه داریم و ثابت قدم ماندن در راه شهدا، یکی از اهداف اصلی ماست.

وی گفت:  هدف اصلی شهدا و یادگاران آنها ، اعتلاف نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمانهای مقدس آن بوده است.

حجت الاسلام علیمحمدی افزود: یکی از راههای ارتباط ما با شهدا و پاسدارنی که از بین ما رفتند این است که آرزوهای آنان را برآورده سازیم و در مسیری که آنها حرکت کرده اند منحرف نشویم .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، با اشاره به توطئه های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ، بیان کرد: دشمنان این نظام به دنبال خستگی ، یأس  و ناامیدی ما از نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و هدف اصلی آنان این است که ما را از مسیری که 220 هزار شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم کردایم ، منحرف کنند.

وی در ادامه با اشاره به لزوم ایستادگی در برابر دشمنان ، اظهار کرد: هزینه ایستادگی در برابر دشمنان به مراتب کمتر از هزینه تسلیم در برابر دشمنان است.

حجت الاسلام علیمحمدی ، ادامه داد: ما قبل از انقلاب اسلامی ،  تسلیم محض آمریکا بودیم و نتیجه این تسلیم شدن، عقب ماندگی کشورمان بود ولی بعد از انقلاب اسلامی ، ما با تمام توان در برابر آمریکا ایستادگی کرده ایم و در زمینه های مختلف ، پیشرفت چشمگیری داشته ایم.

وی با اشاره به ناتوانی آمریکا در برابر ایران اسلامی،  بیان داشت: بعد از گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی ، ملت ایران با عزت و افتخار زندگی می کنند و نظام استکباری آمریکا ، از این ایستادگی شکست خورده است و رو به افول و نابودی است و این وعده ی خداست که مستضعفین وارثان زمین هستند و اطمینان داشته باشید پرچم شیطانی آمریکا زمین خواهد خورد.

 

ارسال نظرات