خبرهای داغ:
دیدار با پیشکسوتان لشکر 14 امام حسین (ع) با حضور فرمانده لشکر، نماینده ولی فقیه در لشکر 14 امام حسین (ع) ومسئول حفاظت اطلاعات وهمچنین جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان سابق این یگان عملیاتی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۴۶۵۷
|
۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی لشکر ۱۴ امام حسین (ع) نشست دیدار با پیشکسوتان لشکر ۱۴ امام حسین (ع) با حضور سرهنگ پاسدار محمد هاشمی‌پور، فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع)، حجت‌الاسلام و المسلمین ابوالفضل پیراسته، نماینده، ولی فقیه در لشکر ۱۴ امام حسین (ع) و جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان سابق این یگان عملیاتی برگزار شد.
در این نشست محمد هاشمی‌پور فرمانده لشکر مقدس امام حسین (ع) با تبریک فرارسیدن هفته بسیج و میلاد پیامبر اعظم اظهار داشت: پیشکسوتان و سردارانی که در زمان حضور در ۸ سال دفاع مقدس حضوری فعال داشتند هم اکنون بایستی مانند آن دوران یاری‌گر رزمندگان باشند تا لشکر همیشه پیروز ومقتر امام حسین روز به روز پویاتر ودر خدمت ولایت باشد
وی به عملکرد لشکر ۱۴ امام حسین (ع) در منطقه عملیاتی جنوب شرق کشور اشاره و تصریح کرد: این لشکر عملیاتی نقش بسزایی در حفاظت از مرز‌های کشور در مناطق عملیاتی شمال غرب و جنوب شرق کشور داشته و هم اکنون با فداکاری‌های شبانه‌روزی رزمندگان این نهاد مقدس به عملکرد درخشان خود ادامه می‌دهد.
حجت‌الاسلام و المسلمین ابوالفضل پیراسته، نماینده، ولی فقیه در لشکر ۱۴ امام حسین (ع) نیز در این نشست با بیان روایتی از یاران حضرت امیرالمونین (ع) اظهار داشت: مالک اشتر به عنوان یکی از یاوران همیشه همراه حضرت علی (ع) بیماری‌ها را درمان کرد و با برپاداشتن سنت حضرت رسول اکرم (ص) فتنه‌های بسیاری را پشت سر گذاشت.
وی خطاب به پیشکسوتان حاضر در جلسه گفت: شما پیکسوتان عزیز نیز با انتقال تجربیات گران‌قدر خود به رزمندگان همیشه در صحنه لشکر ۱۴ امام حسین (ع) بایستی نقش مالک اشتر را در این زمان به خوبی ایفا کنید.
سردار رضایی از فرماندهان سابق لشکر عملیاتی امام حسین (ع) نیز در این نشست اظهار داشت: از فرماندهان و نماینده، ولی فقیه در این نهاد مقدس کمال تشکر را دارم وانتصاب شما را در این لشکر تبریک عرض کرده و امیدوارم تجربیات رزمندگان و فرماندهان گذشته یاری‌گر رزمندگان و جهادگران لشکر ۱۴ امام حسین (ع) واقع شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها