مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: المپیاد استعدادهای برتر آبهای آرام مردان همزمان با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور جوانان به میزبانی هیئت قایقرانی استان بوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۸۴۶۵۳
|
۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۴:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، احمد بهروزیان‌فرد عصر امروز در مراسم اختتامیه مسابقات  المپیاد استعدادهای برتر ورزش‌های آبی و ساحلی کشور در بوشهر با بیان اینکه زیرساخت‌های ورزشی در عرصه مسابقات ساحلی در استان بوشهر فراهم است اظهار داشت: پس از برگزاری المپیاد استعدادهای برتر ورزشی قایقرانی در رشته‌های روئینگ، اسلالوم و آبهای آرام در بخش بانوان، المپیاد استعدادهای برتر آبهای آرام مردان همزمان با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور جوانان به میزبانی هیئت قایقرانی در استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات 9 و 10 آذرماه در مواد کایاک و کانو برگزار می‌شود گفت:  168 نفر از 15 استان در قالب 18 تیم اصفهان، فارس، بوشهر، زنجان، هرمزگان، همدان، گیلان، لرستان، قزوین، تهران، توابع تهران، اردبیل، بوشهر ب، کیش، آذربایجان شرقی، مازندران و البرز در رقابتها شرکت می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به معرفی اعضای کمیته برگزاری و دوران خاطر نشان کرد: بر این اساس مسابقات مسافت 1000 متر در مواد کایاک و کانو یک‌نفره روز جمعه 9 آذرماه در 2 نوبت صبح و بعدازظهر و رقابتهای مسافت 500 متر صبح روز شنبه 10 آذرماه و مسابقات مسافت 200 متر بعدازظهر شنبه  برگزار می‌شود.

بهروزیان‌فرد بیان کرد: همزمان با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور، المپیاد استعدادهای برتر آبهای آرام مردان در رده سنی متولدین 85 و 86 در مسافت 1000 متر و رده سنی متولدین 83 و 84 در مسافت 500 متر در 8 ماده برگزار می‌شود.

وی به آمار مدال آوران استان بوشهر در المپیاد استعدادهای برتر کشور پرداخت و افزود: در رشته  دو ومیدانی پسران یک طلا، دو نقره و یک برنز، در رشته دو ومیدانی دختران یک برنز، در رشته بوکس  یک نشان طلا، در رشته هندبال ساحلی یک نشان نقره ، در رشته ووشو یک مدال نقره ، د ر رشته فوتسال  دختران یک مدال نقره ، در رشته اسکیت پسران 2 نشان طلا، یک نقره و 4 برنز ، در رشته تنیس روی میز پسران  یک مدال برنز کسب شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات